Skip to main content

Zoals het afgelopen Zondag ook al het geval en vanvond ook zijn re beeden  bij voetbal uitzendingen  RTL7 en NOS erediviesie en samenvatting Formule 1 niet optimaal het beeld schittert vooral hij snelle acties heb alles nagekeken en terug naar fabrieksinstellingen gedaan maar het blijft ligt dit misschien aan het signaal ?

Hoi @JDD, je hebt dus last van een schittering. Ik probeer nu te visualiseren wat je bedoelt, maar ik heb niet echt een beeld bij, bij wat je bedoelt. Ik herken deze ook zo niet. Ik heb daar geen last van, althans ik zie voetbal zoals ik het verwacht. 

Heb je dat alleen bij sport? 

Ook als je via een Youtube of iets kijkt? Zo ja, dan zit het denk ik in jouw tv-instellingen. Zo niet, dan heb ik nog niet duidelijk hoe ik het voor mij moet zien. 


Het zijn frames dicht op elkaar had het alleen op Studio Vortbal en samenvatting Formule 1 op andere zenders bv Duitse Sport zenders geen last heb alle instelling zowel op Samsung TV als op KPN TV instellingen nagekeken en alles staat goed . Denk dat het bij de NPO heefft gezeten . Vanavond op Veronica voetbal kijken of het daar ook zo is .Hou je op de hoogte.


Ik heb Westham - AZ ook even aangezet. Ziet er goed uit. Hopelijk kan AZ een mooi resultaat neerzetten!


Heb KPN TV + teruggezet naar fabrieksinstellingen nu is alles weer goed ook op AZ WHU

 

Bedankt zover


Jammer van de uitslag, maar fijn dat het beeld goed was. :)

Goed weekend gewenst.