Skip to main content

Hallo, bij opgenomen programma's ARD, ZDF en voetbal beelden bij ESPN of Fox treden haperingen/schokkerige beelden op.

Bij rechtstreeks kijken heb ik daar geen last van, licht dit aan de cloud verbinding of aan mijn router, ik heb de V10.

Verder geen problemen met de TV+ ontvangers.

Hallo @Thommus_01 zo te lezen heb je de nieuwe 7022.

Hoe is deze aangesloten, draadloos of bekabeld?

Indien draadloos, probeer het eens bekabeld en kijk dan of het beter c.q. goed gaat.

Succes.

 


Hallo JanD, alles is bekabeld aangesloten.


Hi @Thommus_01! Dat is niet prettig kijken. 😅 Heb je de TV+ ontvanger al eens een reset gegeven? Ik ben benieuwd of de opnames daarna nog haperen. Zo ja, probeer dan ook eens de stappen voor het oplossen van een haperend beeld. Ik hoor graag of het geholpen heeft! 


Hallo Sanne_M Ik heb alle voorgestelde handelingen doorgevoerd, ook de link naar haperend beeld,

dit heeft geen verbetering opgeleverd.

Ik heb daarna contact gehad met klantenservice, zij hebben het voorgelegd aan het team van TV+ en zij hebben mij terug gebeld en verteld dat het meegenomen wordt naar een volgende software update.

Dus even afwachten bij welke update, maar het komt goed.

Dank je voor de tip.

 

Groet, Thommus_01


Goed om te weten, dank voor het terugkoppelen @Thommus_01! Op onze product update pagina melden we het ook wanneer er een update aan komt, dus op die manier kun je ook op de hoogte blijven. 🙂


Dank je.