Skip to main content

Sinds de nieuwe update van de ontvanger naar KPN TV+ firmware 0.17.8 & TV+ app 1.101.1 heb ik last van licht schokkerige beelden. De beeldkwaliteit is goed, het geluid is goed maar het beeld is niet vloeiend. Het beeld komt wat licht schokkerig binnen.

Dit heb ik niet op andere apps.
Bij de Eurosport app heb ik dit zowel live als bij het terugkijken.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, de ontvanger opnieuw gestart en gereset. Zelfs de modem (V12) gereset. Maar dat had nog niet het gewenste effect. 

Of dit te maken heeft met de update durf ik niet te zeggen. Ik heb de app voor de update 1x eerder gebruikt en toen is mij dat niet opgevallen. 

Mogelijk dat KPN kan kijken waarom, of wat het schokkerige beeld, veroorzaakt?

Iemand?


Hoi @Muskito .  Ik heb geen enkele ervaring met die app en weet dus ook niet of er instellingen inzitten die de ervaring misschien beter kunnen maken. 

Hoe is de kijk ervaring verder op jouw tv+ ?  Andere apps? Tv kijken zelf?

Heb je een smarttv? Kun je die app ook direct op de tv installeren? Zo ja, hoe is de kwaliteit dan? 


Hoi @Muskito .  Ik heb geen enkele ervaring met die app en weet dus ook niet of er instellingen inzitten die de ervaring misschien beter kunnen maken. 

Hoe is de kijk ervaring verder op jouw tv+ ?  Andere apps? Tv kijken zelf?

Heb je een smarttv? Kun je die app ook direct op de tv installeren? Zo ja, hoe is de kwaliteit dan? 


Mijn kijk ervaring is verder goed.  Apps zoals Youtube, Netflix en Kijk werken prima. Ook live tv kijken werkt prima al hapert die even als ik hem opstart maar daarna is het beeld en geluid prima

De app heb ik ook op mijn tv staan en ik kan hem ook casten naar de tv vanaf mijn iPhone. Daar ondervind ik niet het schokkerige wat ik wel ervaar op de tv ontvanger.

Zoals ik al zei meerdere oplossingen al geprobeerd maar niets lijkt te werken.

 


@Muskito 

Waarom kijk je niet op kanaal 35?

Daar loopt hij vloeiend.


@joop2011 omdat de superbike races vaak niet live uitgezonden worden. Daarom de app zodat ik alles kan volgen.


Hmm,  dus die specifieke app en onze TV+ box is momenteel dus geen goeie combi.

Aangezien de app niet van ons is, kan ik daar geen directe invloed op uitoefenen. Ik zal het wel als feedback meenemen naar onze ontwikkelaars. 


Ja graag @Erwin_ 

Het is begonnen met de laatste update.

In het specifieke topic zie ik ook dat meer mensen klagen over schokkerige beelden in apps (YouTube/Netflix). 
In mijn geval is het alleen in de Eurosport app.


Je hebt in ieder geval een prima alternatief. En daar heb je ook een smart-tv voor 🙂

De app heb ik ook op mijn tv staan en ik kan hem ook casten naar de tv vanaf mijn iPhone.