Skip to main content

Hallo,

Is het mogelijk om in de toekomst de screensaver te koppelen aan je eigen google foto's account? Ik heb sinds kort de nieuwe Arris DIW7022 decoder met Android OS, de optie screensaver zit er al in. Op mijn chromecast V4 heb ik die optie wel. Voor mij persoonlijk wel een leuke optie/update. Ik zag dat er wel wat apps van derden beschikbaar zijn, maar deze geven voor mij niet helemaal het gezochte resultaat.

 

Mvg,

Naar mijn weten is deze functie enkel beschikbaar op Chromecast en Chromecast met Google TV en niet beschikbaar op apparaten met Android TV.


Hallo,

Is het mogelijk om in de toekomst de screensaver te koppelen aan je eigen google foto's account? Ik heb sinds kort de nieuwe Arris DIW7022 decoder met Android OS, de optie screensaver zit er al in. Op mijn chromecast V4 heb ik die optie wel. Voor mij persoonlijk wel een leuke optie/update. Ik zag dat er wel wat apps van derden beschikbaar zijn, maar deze geven voor mij niet helemaal het gezochte resultaat.

 

Mvg,

Ja, dit kan zeker! Je kunt dit instellen via de Google Home app op je telefoon. Zorg dat je je tv+ box in de Home app hebt toegevoegd. Klik vervolgens op de tv+ box --> tandwiel --> sfeermodus --> Google Foto's.


De DIW7022 is niet van Arris maar van Sagemcom. 😏


Hallo,

Is het mogelijk om in de toekomst de screensaver te koppelen aan je eigen google foto's account? Ik heb sinds kort de nieuwe Arris DIW7022 decoder met Android OS, de optie screensaver zit er al in. Op mijn chromecast V4 heb ik die optie wel. Voor mij persoonlijk wel een leuke optie/update. Ik zag dat er wel wat apps van derden beschikbaar zijn, maar deze geven voor mij niet helemaal het gezochte resultaat.

 

Mvg,

Ja, dit kan zeker! Je kunt dit instellen via de Google Home app op je telefoon. Zorg dat je je tv+ box in de Home app hebt toegevoegd. Klik vervolgens op de tv+ box --> tandwiel --> sfeermodus --> Google Foto's.

Ga ik vanmiddag even proberen, top!


De DIW7022 is niet van Arris maar van Sagemcom. 😏

Inderdaad foutje, Arris zit er een beetje ingesleten inmiddels. Zal volgende keer scherper zijn.


In eerste instantie leek het te lukken om de sfeerstand te koppelen aan google foto's. Daarna liep de box vast😭. Nu geeft google home aan dat het tijdelijk niet mogelijk is om de sfeerstand aan te passen. Ik wacht nog wel even tot alles stabiel is.


Ah, balen dat het maar van korte duur was 😔

Hopelijk gaat het in de toekomst wel weer soepel!


Heb hier 2 DIW7022's. 
Op de éne kan ik met Google Home de sfeerstand koppelen aan Google Foto's - op de andere niet. 
Op beide kan ik de Google Home app wel als afstandsbediening gebruiken.

 


Wat raar dat ie het bij de ene wel doet en bij de andere niet @JDZ01 🤔 Zou je de ontvanger waarbij het niet lukt anders eens willen herstarten en het daarna nog een keer proberen? Ben benieuwd of het daarna wel lukt!


Bedankt voor de tip. Even simpel als effectief. Het werkt.


Ik zat in de testgroep, dit heb ik al vanaf dag 1ingreteld via de home app


Top dat dit de oplossing was @JDZ01 😊