Skip to main content

Waarom is er met de nieuwe update van de app niet meer mogelijk om een screenshot te maken van wat je kijkt.
Als ik dit doe krijg ik nu een zwarte foto als opslag. Dit werkt overigens ook niet meer op de laptop.

12:16

OEPS.

Wilde nav je bericht het uitproberen. Kreeg verzoek nieuwe te downloaden. Maar “openen” doet het niet en nu doet de app het hier helemaal niet: krijg nu steeds de Play store.

Kan het dus niet uitproberen.

En moderator: hoe krijg ik de app weer? (dan kan ik in de slaapkamer ook weer kijken)

@Erik_@Thomas@Vikash  e.a.

UPDATE 12:22

Na wat geklooi lukte verwijderen. Daarna opnieuw geplaatst.

En inderdaad: screenshots werken niet meer. Zal met rechten te maken hebben.

Waarom wil je een screenshot maken?

Je kan altijd van het laptop scherm een foto maken.


Waarom is er met de nieuwe update van de app niet meer mogelijk om een screenshot te maken van wat je kijkt.
Als ik dit doe krijg ik nu een zwarte foto als opslag. Dit werkt overigens ook niet meer op de laptop.

Ik kan gewoon nog een screenshot maken met de laatste versie van de iTV app.

 

Wilde nav je bericht het uitproberen. Kreeg verzoek nieuwe te downloaden. Maar “openen” doet het niet en nu doet de app het hier helemaal niet: krijg nu steeds de Play store.

Ga naar de Google Play Store en installeer de app opnieuw. Er zijn meerdere berichten over dit issue op het forum te vinden.


Dank je @wjb .

Dat lukte.

Ik kan gewoon nog een screenshot maken met de laatste versie van de iTV app.

Ik heb nu versie 7.212 (Android phone)

Een screenshot levert een zwarte foto op.


Dank je @wjb .

Dat lukte.

Ik kan gewoon nog een screenshot maken met de laatste versie van de iTV app.

Ik heb nu versie 7.212 (Android phone)

Een screenshot levert een zwarte foto op.

Het screenshot in mijn vorige bericht is gemaakt met versie 7.2.12 op mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7).

Het onderstaande screenshot is gemaakt op mijn OnePlus 5T (Android 10), ook met versie 7.2.12.

 


Apart. Krijg hier steeds een geheel zwarte foto.


Apart. Krijg hier steeds een geheel zwarte foto.

Wat is de versie van Android op jouw telefoon?


Versie One UI
3.1

Android-versie
11


Versie One UI
3.1

Android-versie
11

@diender0306, Betreft het bij jou ook Android 11?


Bij mij lukt het maken van een foto ook (OnePlus 9 Pro, Android 11, app-versie 7.2.12).


Versie One UI
3.1

Android-versie
11

@diender0306, Betreft het bij jou ook Android 11?

Nee heb versie 10. En het maffe is dat er tot gisteren voor ik de app update moest doen er nog niets aan de hand was

 


12:16

OEPS.

Wilde nav je bericht het uitproberen. Kreeg verzoek nieuwe te downloaden. Maar “openen” doet het niet en nu doet de app het hier helemaal niet: krijg nu steeds de Play store.

Kan het dus niet uitproberen.

En moderator: hoe krijg ik de app weer? (dan kan ik in de slaapkamer ook weer kijken)

@Erik_@Thomas@Vikash  e.a.

UPDATE 12:22

Na wat geklooi lukte verwijderen. Daarna opnieuw geplaatst.

En inderdaad: screenshots werken niet meer. Zal met rechten te maken hebben.

Waarom wil je een screenshot maken?

Je kan altijd van het laptop scherm een foto maken.

Ook met de laptop werkt het niet meer, en ik maak de shots voor een webpagina.

Dus ligt niet aan mijn samsung s9 maar aan kpn


Ik heb nog even contact gehad intern. Officieel mag niet het eens. De contentmakers willen het niet hebben. Het is dus niet iets wat wij uitgezet hebben. Werkt het, dan heb je mazzel, want het hoort niet. Meer kan ik er niet van maken.