Skip to main content

Ik heb videoland via kpninteractief en mijn vrouw kijkt discovery of witches. Ze zit in seizoen 2, maar nu is die niet meer op te vragen. Hoe kan dit opgelost worden?

Beste @Roos1976, welkom! Deze afleveringen zijn een paar dagen weg geweest, maar zouden er inmiddels weer op moeten staan. Kan je dat bevestigen? Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier!


Hoi Marxia ik heb het net gecontroleerd, maar alleen seizoen 1 staat erop. Ook het frontje is niet aanwezig.


Wat gek! Ik ga het doorgeven, wordt vervolgd!


Net gecheckt via tv.kpn.com.

Bij selecteren seizoen 2: Sorry, er is iets fout gegaan.

Hoe dan ook: nog steeds niet beschikbaar online. En ook niet via decoder: 0 afleveringen.


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat, hoewel we ze al weer hadden verwacht, ze toch nog niet beschikbaar zijn. Zodra dit wel weer het geval is, zal ik het hier nog even laten weten!


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat, hoewel we ze al weer hadden verwacht, ze toch nog niet beschikbaar zijn. Zodra dit wel weer het geval is, zal ik het hier nog even laten weten!

 

Kunnen jullie het alweer zien, @Roos1976?


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat, hoewel we ze al weer hadden verwacht, ze toch nog niet beschikbaar zijn. Zodra dit wel weer het geval is, zal ik het hier nog even laten weten!

 

Kunnen jullie het alweer zien, @Roos1976?

 

Hoi, Marcia. Als ik 'm online check dan staat ie er weer. En via de decoder zie ik ze ook weer allemaal.

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5110730


Top!


Het seizoen is weer beschikbaar marcia.

 

Hartstikke bedankt voor de moeite.