Skip to main content

De koppeling met bovenvermelde hoofdtelefoon lukt niet, ik heb hem tot nu toe gekoppeld rechtstreeks aan mijn TV (Samsung), maar wil hem nu gebruiken in combinatie met de TV+ box.

De stappen volgend bij bluetooth accessoires koppelen leidt dus niet tot resultaat.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe.

Groeten Chris 

@clmdriessen Wat lastig dat het niet lukt om de hoofdtelefoon te koppelen via bluetooth. 

De stappen uitgelegd in het topic "Apparaten via bluetooth koppelen" zijn dus al gevolgd?

Wordt er daarna dan helemaal geen koppeling gemaakt? 


Die stappen heb ik inderdaad gevolgd en geen resultaat.

Ik heb ook nog geprobeerd om mijn iPhone te koppelen (als experiment) en wat blijkt die iPhone “ziet” wel mijn DIW7022, maar omgekeerd niet.

En wat ik al eerder schreef, ik kan de versie informatie van mijn afstandsbediening ook niet ophalen, terwijl die wel werkt!

 


Die stappen heb ik inderdaad gevolgd en geen resultaat.

Ik heb ook nog geprobeerd om mijn iPhone te koppelen (als experiment) en wat blijkt die iPhone “ziet” wel mijn DIW7022, maar omgekeerd niet.

En wat ik al eerder schreef, ik kan de versie informatie van mijn afstandsbediening ook niet ophalen, terwijl die wel werkt!

 

Wat ik niet goed had gedaan erop letten dat mijn hoofdtelefoon in de koppelingsmodus moest staan.

Toen dat goed was gedaan was de koppeling een fluitje van een cent.

Groeten Chris