Skip to main content
Beantwoord

Serie Baantjer KPN Itv

• August 20, 2020
  • 13 reacties
  • 933 keer bekeken

Ik kan in KPN ITV de serie Baantjer met geen mogelijkeid bekijken. Als ik een seizoen kies komen er geen afleveringen naar boven.

Beste antwoord door Erik van KPN

Het blijkt dat omdat Baantjer al zo lang aanwezig is op het platform, dat deze daardoor niet helemaal lekker werkt met de nieuwe app. We gaan kijken of we deze opnieuw kunnen binnenkrijgen zodat het ook via online kijken weer goed werkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 20, 2020

Baantjer word ook helemaal grijs gedraaid op RTL Crime... kanaal 74.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Baantjer word ook helemaal grijs gedraaid op RTL Crime... kanaal 74.

Ja inderdaad, behoorlijk grijs! Om RTL Crime te zien moet je wel het pluspakket hebben @Toytoy49:wink: Ik heb ook even gekeken bij On Demand, en daar staat inderdaad maar 1 aflevering. :thinking:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2020

Tja, wel best vaak meldingen dat Videolandseries via de apps en website van KPN niet geheel of niet beschikbaar zijn. Of niet af te spelen zijn.

Via de decoder gaat het wel goed overigens.

Online zijn alleen van af S9 de afleveringen beschikbaar zie ik. Verder is het een rommeltje.

Baantjer heb ik volledig op dvd. Al jaren. Ouwe meuk, maar wel leuk.

In de eerste seizoenen speelde een kennis van ons, Freek van Muiswinkel (inderdaad, de vader van Erik), de brigadier.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 21, 2020

Hallo @Toytoy49, welkom op het forum! Ervaar je dit op de tv ontvanger, of via de website/app?

Op de ontvanger zie ik namelijk van Baantjer seizoen 1 t/m 5 en 9 t/m 12 beschikbaar staan en kan ik ook seizoenen en afleveringen zien en selecteren. 

Echter via de app zie ik van Baantjer alleen seizoen 9 naar voren komen als ik zoek en krijg ik een foutmelding bij het selecteren. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Dat is vreemd @Erik_ ik zie alle seizoenen: (maar niet alle seizoenen zijn compleet met afleveringen, zo is bij seizoen 10 maar 1 aflevering.)

Echter geeft die hieronder aan 9 seizoenen:

Dat is vreemd. 🤔😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 21, 2020

Hallo Erik en Dennis.

Ik kijk tv op een laptop. Maar zie inderdaad, zie hierboven plaatje van Dennis, alleen dit plaatje en kan niet verder klikken.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

@Toytoy49 dat is erg vreemd, ik heb ook even op de PC gekeken, (iMac) maar bij mij zien ik wel de seizoenen staan:

Als je de website hebt opgestart, ga je dan naar de zoekbalk? In de zoekbalk kun je ‘Baantjer’ intypen, dan zou die tevoorschijn moeten komen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Verhip! Ik kies een seizoen, en er gebeurd inderdaad helemaal niks! Dat is gek! @Erik_:thinking:

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb nog even verder gekeken, vanaf seizoen 9 komen er wel afleveringen:

Maar we missen ook seizoenen in het rijtje: Seizoen 6, 7 en 8:

Bij seizoen 10 is er maar 1 aflevering:

Seizoen 11 heeft alweer wat meer afleveringen:

En seizoen 12 heeft ook meerdere afleveringen:

Er gaat duidelijk iets mis! :thinking::wink:

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2020

Precies hetzelfde gebeurt bij mij. Dank Dennis voor het verduidelijken.

Hoe los ik dit op?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 22, 2020

Hoe los ik dit op?

Niet. Moet KPN / Videoland doen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 27, 2020

Ik heb dit inmiddels uitgezet, ik kom er op terug zodra ik meer weet.

Wat betreft het aantal seizoenen, Dennis, klopt het nummer 9. We hebben immers seizoen 6, 7 en 8 niet waardoor er (12 - 3) 9 in aantal overblijven.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2020

Het blijkt dat omdat Baantjer al zo lang aanwezig is op het platform, dat deze daardoor niet helemaal lekker werkt met de nieuwe app. We gaan kijken of we deze opnieuw kunnen binnenkrijgen zodat het ook via online kijken weer goed werkt.