Skip to main content

Ik kan in KPN ITV de serie Baantjer met geen mogelijkeid bekijken. Als ik een seizoen kies komen er geen afleveringen naar boven.

Baantjer word ook helemaal grijs gedraaid op RTL Crime... kanaal 74.


Baantjer word ook helemaal grijs gedraaid op RTL Crime... kanaal 74.

Ja inderdaad, behoorlijk grijs! Om RTL Crime te zien moet je wel het pluspakket hebben @Toytoy49. :wink: Ik heb ook even gekeken bij On Demand, en daar staat inderdaad maar 1 aflevering. :thinking:


Tja, wel best vaak meldingen dat Videolandseries via de apps en website van KPN niet geheel of niet beschikbaar zijn. Of niet af te spelen zijn.

Via de decoder gaat het wel goed overigens.

Online zijn alleen van af S9 de afleveringen beschikbaar zie ik. Verder is het een rommeltje.

Baantjer heb ik volledig op dvd. Al jaren. Ouwe meuk, maar wel leuk.

In de eerste seizoenen speelde een kennis van ons, Freek van Muiswinkel (inderdaad, de vader van Erik), de brigadier.


Hallo @Toytoy49, welkom op het forum! Ervaar je dit op de tv ontvanger, of via de website/app?

Op de ontvanger zie ik namelijk van Baantjer seizoen 1 t/m 5 en 9 t/m 12 beschikbaar staan en kan ik ook seizoenen en afleveringen zien en selecteren. 

Echter via de app zie ik van Baantjer alleen seizoen 9 naar voren komen als ik zoek en krijg ik een foutmelding bij het selecteren. 


Dat is vreemd @Erik_ ik zie alle seizoenen: (maar niet alle seizoenen zijn compleet met afleveringen, zo is bij seizoen 10 maar 1 aflevering.)

Echter geeft die hieronder aan 9 seizoenen:

Dat is vreemd. 🤔😉


Hallo Erik en Dennis.

 

Ik kijk tv op een laptop. Maar zie inderdaad, zie hierboven plaatje van Dennis, alleen dit plaatje en kan niet verder klikken.


@Toytoy49 dat is erg vreemd, ik heb ook even op de PC gekeken, (iMac) maar bij mij zien ik wel de seizoenen staan:

Als je de website hebt opgestart, ga je dan naar de zoekbalk? In de zoekbalk kun je ‘Baantjer’ intypen, dan zou die tevoorschijn moeten komen.


Verhip! Ik kies een seizoen, en er gebeurd inderdaad helemaal niks! Dat is gek! @Erik_? :thinking:


Ik heb nog even verder gekeken, vanaf seizoen 9 komen er wel afleveringen:

Maar we missen ook seizoenen in het rijtje: Seizoen 6, 7 en 8:

 

Bij seizoen 10 is er maar 1 aflevering:

 

Seizoen 11 heeft alweer wat meer afleveringen:

 

En seizoen 12 heeft ook meerdere afleveringen:

 

Er gaat duidelijk iets mis! :thinking::wink:


Precies hetzelfde gebeurt bij mij. Dank Dennis voor het verduidelijken.

 

Hoe los ik dit op?


Hoe los ik dit op?

Niet. Moet KPN / Videoland doen.


Ik heb dit inmiddels uitgezet, ik kom er op terug zodra ik meer weet.

Wat betreft het aantal seizoenen, Dennis, klopt het nummer 9. We hebben immers seizoen 6, 7 en 8 niet waardoor er (12 - 3) 9 in aantal overblijven.


Het blijkt dat omdat Baantjer al zo lang aanwezig is op het platform, dat deze daardoor niet helemaal lekker werkt met de nieuwe app. We gaan kijken of we deze opnieuw kunnen binnenkrijgen zodat het ook via online kijken weer goed werkt.