Skip to main content

Tot gisteren 30 juni 2021 hebben wij met veel plezier naar de eerste vijf seizoenen van Castle gekeken. Wij waren gebleven bij seizoen 6 aflevering 14 en tot mijn grote verbazing is vandaag de serie verdwenen terwijl aangegeven stond dat deze tot september te zien zou zijn.

Graag zou ik een verklaring willen hoe en waarom dit is???

@MariusD 

Waar was deze serie te zien? 


@MariusD Aha, het is weer 1 juli ! Veel van wat het afgelopen jaar werd aangeboden is nu aangepast, dus ook Castle. Heeft te maken met uitzendrechten.

@Ray_mond Te ontvangen via het Pluspakket/On demand.


Ik weet toevallig dat de datum Beschikbaarheid: beschikbaar tot en met 30 juni 2021 aangaf bij Castle (alle series/afleveringen). Mogelijk (waarschijnlijk) is het volgend jaar van januari t/m juni wederom beschikbaar.

De Beschikbaarheid is bij élke aflevering v.e. serie (en bij elke film) te zien. Je moet er wel even op kijken.


Tot gisteren 30 juni 2021 hebben wij met veel plezier naar de eerste vijf seizoenen van Castle gekeken. Wij waren gebleven bij seizoen 6 aflevering 14 en tot mijn grote verbazing is vandaag de serie verdwenen terwijl aangegeven stond dat deze tot september te zien zou zijn.

Graag zou ik een verklaring willen hoe en waarom dit is???

Hier ook met plezier Castle aan het kijken. Bij serie stond dat het tot oktober 2021 in het pluspakket zou blijven. Het is nog geen oktober dus waar is de serie gebleven? 


PeterG: je vertelt fabeltjes. Diverse keren gekeken maar Castleden zou tot eind september begin oktober te zien zijn. Misschien heeft KPN de datum een dag van tevoren aangepast. Dit is nog voor Kpn. Ze maken een fout en doen er niets mee. Wij noemen dit onaanvaardbaar.!!!


Ik weet toevallig dat de datum Beschikbaarheid: beschikbaar tot en met 30 juni 2021 aangaf bij Castle (alle series/afleveringen). Mogelijk (waarschijnlijk) is het volgend jaar van januari t/m juni wederom beschikbaar.

De Beschikbaarheid is bij élke aflevering v.e. serie (en bij elke film) te zien. Je moet er wel even op kijken.

Lijkt me onwaarschijnlijk, het stond er nog niet heel lang op. Zelfs als je best regelmatig 1 of 2 afleveringen op een avond kijkt (ik schat gem. zeker 7 afleveringen per week) kun je niet alle seizoenen gezien hebben. Het was echt een totale onaangename verrassing dat het verdwenen was. 


Onder Videoland is het nog beschikbaar.


Hallo allemaal! Voor wat betreft Castle en andere ABC series heb ik inderdaad slecht nieuws hiervoor hebben we sinds 01-07-2021 geen rechten meer.Â