Skip to main content
Beantwoord

Serie kijken in de app of op tv

• February 23, 2020
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Waarom kan ik bepaalde series (bv The Resident) wel in de app kijken maar niet op tv?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @PeterJas. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @PeterG al voor jou heeft uitgezocht dat deze serie ook via de tv-ontvanger bekeken kan worden, waarvoor dank. Heb je ‘The Resident’ al gevonden op de tv-ontvanger?

We hebben geen bericht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je ‘The Resident’ al hebt gevonden op de tv-ontvanger. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2020

The Resident staat in Pluspakket On Demand. Onder Series. Seizoen 1 en 2.

Qua alfabet onder de T.

The R...

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2020

Dus niet. Wel op de telefoon maar niet op de tv. Dat is wat ik bedoel

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2020

Tja, ik zie die serie er toch echt tussen op de tv ontvanger.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2020

En ik echt niet. Vandaar mijn vraag. Zou dus wel moeten. Ik ga wel bellen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @PeterJas. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @PeterG al voor jou heeft uitgezocht dat deze serie ook via de tv-ontvanger bekeken kan worden, waarvoor dank. Heb je ‘The Resident’ al gevonden op de tv-ontvanger?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @PeterJas. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @PeterG al voor jou heeft uitgezocht dat deze serie ook via de tv-ontvanger bekeken kan worden, waarvoor dank. Heb je ‘The Resident’ al gevonden op de tv-ontvanger?

We hebben geen bericht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je ‘The Resident’ al hebt gevonden op de tv-ontvanger. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!