Skip to main content

Ik probeer al een tijdje de serie lonely hearts te kijken maar deze speelt iet af.

een medewerker zou hier ongeveer een week geleden een melding van maken.

en jawel, hij doet het nog steeds niet.

en ja ik heb mijn kastje opnieuw opgestart, inmiddels 12 keer.

dus of haal hem eraf of zorg dat hij ook te zien is.

 

Hi Bert, welkom op het forum. 

Waar vind jij deze serie in ons iTV menu? Ik probeer het namelijk ook op te zoek maar zie hem nergens. 

Ik hoor graag van je.


Sorry de serie heet Poisonous Liaisons de eerste aflevering is lonely hearts😃😃


Dan snap ik het beter. Die van vrijdag de 22ste bedoel je? Ik heb het nu voor me en opgestart zonder problemen. (ben nu al paar minuten aan het kijken en het is best spannend, haha)

Heb jij dit probleem alleen bij deze aflevering of ook bij andere met terugkijken? Mag ik ook even weten of de ontvanger rechtstreeks met een kabel is aangesloten op de Experiabox? Of met de witte adapters in het stopcontact? 

Als je het nog niet hebt gedaan, zou je ook de ontvanger eens willen resetten zoals hier wordt aangegeven bij stap 2? 


Alle andere series films doen het hij is gewoon door jullie monteur aangesloten ik ga het kastje nog een keer aan en uit zetten


Al is dit ook de zoveelste keer maar wie weet


Alle andere series films doen het hij is gewoon door jullie monteur aangesloten ik ga het kastje nog een keer aan en uit zetten

Niet alleen aan en uit zetten, maar graag zoals het hier wordt uitgelegd onder stap 2. 


Ok


Nog niet ik om wel op afspelen maar hij speelt dus nog steeds niet af


Blijft natuurlijk wel een duister verhaal dat de rest het wel doet😉😉


Ik sta ook voor een raadsel nu. Juist omdat andere dingen wel lukken, dan zoek ik het ook niet meer in de bekabeling. Het nare hiervan is dat die serie morgen weer wordt verwijderd, we hebben de rechten om het tot 7 dagen beschikbaar te stellen om voor terugkijken. tegen de tijd dat ik dit laat onderzoeken is die aflevering dus al weg. Ik vind het wel ontzetten naar dat het niet is gelukt, daarvoor mijn oprechte excuses. 

Laat je me hier even weten mocht dit in de toekomst v=nog voorkomen? Dan neem ik rechtstreeks contact op met de technische mensen voor je.


Prima ik leg me er wel bij neer alleen staat er achter beschikbaar tot 31-10-2020 dusss😉😉


Ik kan dit niet zien. Welke stappen neem je om op die titel te komen. Je gaat dus naar Menu en dan? Zou je eventueel een foto hier willen plaatsen van het scherm waarop je dit ziet? Ik vermoed dat ik het niet goed opzoek dan. :thinking::relaxed:


 


 


 


Ik denk dat dit aan mij ligt, maar ik vind dit niet. Zou je de stappen willen vermelden hier? Dus Menu> ?? > ???


Zender 203, rode knop dan heb je nu populair en degene eronder onlangs toegevoegd en dat is meteen deze serie ernaast staat vice versa en die doet het gewoon


En kom je er uit😉😉


Goed als ik je vanavond even snel bel hierover?


Prima, 06********


Gelukt!! Nog bedankt👍👍


Gelukt!! Nog bedankt👍👍

Top! Geen dank, graag gedaan. :relaxed: