Skip to main content

Ik kijk al enige tijd naar de serie Lost en zit er helemaal in, ik ben inmiddels bij seizoen 4 aangekomen. Elke avond kijk ik wel 1 of 2 delen. Vanavond wilde ik verder gaan met het kijken van Lost. Tot mijn schrik kan ik de serie niet meer vinden, betekent dit dat de serie eraf is? Ik ben nu zelf lost.....wil zo graag weten hoe het afloopt....

Hallo @JBlom Een beetje “mosterd na de maaltijd” maar houdt in het vervolg dit topic in de gaten. 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/alles-over-het-pluspakket-on-demand-van-kpn-433558

Daar wordt dit helaas bevestigd onder “deze titels verdwijnen”: LOST (YR 1 t/m YR 6) per 01-03-20


Dank Ruud, zal dit voortaan in de gaten houden! Alsnog ben ik wel een beetje teleurgesteld dat ik nu niet mijn serie verder af kan kijken. Ga maar eens kijken of ik via marktplaats de serie kan kopen...


Hi @JBlom , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas zijn er inderdaad maandelijks wijzigingen in welke series we aanbieden en welke niet. Erg jammer dat je dit hebt gemist! Hopelijk vind je de seizoenen alsnog ergens (voor een prikkie misschien) en kan je het met een gerust hart afkijken!:blush:


Reageer