Skip to main content
Beantwoord

Serie midnight Texas.

• February 26, 2019
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Alle series Fox van Ondemand verdwenen. Waarom?

Beste antwoord door Paul van KPN

Hoi @LyinDutchman. Je bent op zoek naar de serie "Midnight, Texas" begrijp ik? Volgens mij hebben we die tot nu toe nog niet aangeboden via On Demand. Spike heeft de eerste 2 seizoenen recentelijk wel uitgezonden volgens mij. Als je nog andere series zoekt (van Fox), laat het me weten. Dan check ik het voor je. De meeste series staan tegenwoordig gewoon bij het On Demand gedeelte van het Pluspakket namelijk.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2019
Hoi @LyinDutchman. Je bent op zoek naar de serie "Midnight, Texas" begrijp ik? Volgens mij hebben we die tot nu toe nog niet aangeboden via On Demand. Spike heeft de eerste 2 seizoenen recentelijk wel uitgezonden volgens mij. Als je nog andere series zoekt (van Fox), laat het me weten. Dan check ik het voor je. De meeste series staan tegenwoordig gewoon bij het On Demand gedeelte van het Pluspakket namelijk.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 5, 2019
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!