Skip to main content

Wij hebben geconstateerd dat als je een serie opname inplant op een programma waarvan de titel een ‘vreemd’ teken vertoond deze niet wordt opgenomen omdat er in de lijst van geplande opnames in de titel van het programma het ‘vreemde’ teken is vervangen door een ? Dus in geval van bijvoorbeeld  . . . . . . . . Australië wordt het . . . . . . . . . Australi? en dat komt dus niet overeen in de software dus wordt het programma als serie niet opgenomen.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Orlok, goed dat je een seintje geeft!

De serie opnames worden niet gemaakt op basis van titel, er zit een soort kenmerk achter, die je verder zelf niet ziet. Wel interessant dat speciale tekens niet goed weergegeven worden. Ik begrijp dat je ervaart dat verschillende serie opnames niet gemaakt worden. Daar kunnen we naar kijken.

Kan je me voorbeelden geven: Om welke serie(s) gaat het, en op welke datum en tijdstip zijn deze uitgezonden? Wanneer heb je ze ingepland? Hoe heb je de opnames ingepland: via de tv-ontvanger, via online tv kijken, de iTV app of anders? Maakt het verschil als je de tv-ontvanger een frisse start geeft?


Alsof de duvel er mee speelt. Gisteravond ( 4 dec. 2022) even gekeken en wat zie ik nu in de geplande opnames staan de op te nemen serie programma's van ‘Kitchen Rules Australië’ correct met speciaal teken ë in plaats van een vraagteken ingepland voor de gehele week en ook al die van aanstaande maandag, top.! 

Wat ons ook al is opgevallen dat als een serie programma's is ingepland de geplande opnames eindigt als de serie van seizoen verandert waardoor je dus de serie opnieuw moet inplannen. Enfin, vooralsnog werkt het (weer) naar behoren en wij zullen zien of de serie ‘Kitchen Rules Australië’ook na het beëindigen van dit seizoen weer moet worden ingepland (opnemen gehele serie).

Btw, het inplannen is gebeurd via de tv-ontvanger.

Meerdere serie zijn in het verleden door ons opgenomen, echter nooit opgemerkt dat ‘speciale’ tekens in de opname lijst van gepland niet werden weer gegeven.

Op dit moment staat in onze opname lijst twee keer de serie ‘Detectives Op Donderdag: A Touch Of Frost’ beide met een tweetal opgenomen afleveringen die alle in datum verschillend zijn en zoals eerder opgemerkt twee stuks van seizoen 5 en twee stuks van seizoen 6.


@Orlok Opvallend dat je de betreffende opnames ineens ziet staan, inderdaad! Doe ook vooral nog even die Frisse Start die ik noemde. Verder weet je me hier te vinden als je iets opmerkt.