Skip to main content

Ten allereerste leuk om KPN hier thuis nu ook te hebben met internet en TV. Alles draait tot op heden hier goed.

Alleen 1 heel klein vraagje over de serieopnames.

Bij TV programma's die meerdere afleveringennummers hebben kan je een serie opname inplannen. Dat werkt goed bij de meeste zenders. Alleen bij TV538 werkt dat niet. De uitzendingen van de ochtendshow en middagshow als voorbeeld hebben bij info een seizoensnummer en afleveringsnummer. Dan zou je zeggen dat je die ook als serieopname kan inplannen, maar dat werkt niet op de TV ontvanger als de KPN iTV app.

Kan dat alsnog gewijzigd worden? Anders wordt de opnamelijst wel heel lang na verloop van tijd.

Ik hoor het graag!

In de regel is het zo dat een zender zelf kiest of iets als serie op te nemen is, @Sebas14. Het kan een bewuste keuze zijn om serieopname niet mogelijk te maken. Maar ik ga het even voor je navragen.


Okee top! Ben benieuwd.


Ze gaan kijken of we hier daadwerkelijk serieopnames van kunnen (laten) maken. Kan niets beloven, maar ik kom er op terug zodra ik verdere terugkoppeling heb.


Helemaal top! Ik hoor het vanzelf 😊


Goed nieuws, @Sebas14, per april kun je serieopnames inplannen op TV538. 😊

 

Toevoeging: als het goed is per 1 april, maar dit kan ook iets later in de maand worden


Helemaal top @Erik_  Bedankt!😊