Skip to main content

Correctie, niet verkeerde serie maar niet de eerste uitzending van vandaag, maar de herhaling. Huh? Vorige week nog wel en vanavond (!) pakt ie totaal wat anders. Zie onder gepland als serie, verleden week ingesteld op woensdag. Nu ineens de herhaling ingepland.

Gelukkig zag ik het op tijd, dus heb die van vanavond als “1 aflevering” in de planning gezet.

 

@PeterG Ik heb een collega even laten kijken en daarbij gaat het opnemen gewoon goed. Wat ging er precies mis in dit geval?


In de serie opnamen stond niet de (eerste) uitzending van woensdag avond gepland, maar de herhaling van dus 4 april om 00:35 uur.

In de opgenomen serie staat dus nog steeds alleen afl. 1 van woensdag 24 maart en niet afl. 2 van gisteren 31 maart, ook woensdag.

Maar als je een serie opneemt die elke woensdag is mag je toch aannemen dat ie dus elke woensdag wordt opgenomen?

Die van 31 maart heb ik wel los opgenomen.

Ben met serie kijken i.i.g. nog niet aan deze toe. Nog bezig met Downton Abbey.


Bij mij is oogappels maar ook de kinderen van Ruinerwold niet opgenomen. Vorige week wel de eerste opgenomen, gister niets en voor volgende week staat het er weer gewoon in. Loopt iets niet lekker.


@PeterG @Mark - Den Haag Bedankt voor deze informatie! Ik heb het doorgezet naar mijn collega's, zij zullen het voor deze week uiteraard niet meer kunnen oplossen. Maar dan kunnen ze het wel direct volgende week en in de toekomst in de gaten houden! 


In de serie opnamen stond niet de (eerste) uitzending van woensdag avond gepland, maar de herhaling van dus 4 april om 00:35 uur.

In de opgenomen serie staat dus nog steeds alleen afl. 1 van woensdag 24 maart en niet afl. 2 van gisteren 31 maart, ook woensdag.

Maar als je een serie opneemt die elke woensdag is mag je toch aannemen dat ie dus elke woensdag wordt opgenomen?

Die van 31 maart heb ik wel los opgenomen.

Ben met serie kijken i.i.g. nog niet aan deze toe. Nog bezig met Downton Abbey.

@PeterG  Ik heb ff gekeken of en hoe het hier is gegaan met serie Oogappels. Want wij hadden hem als serie geprogrammeerd, vanaf de 1e aflevering.

-Aflevering 1 is opgenomen en hebben we inmiddels bekeken.

-Aflevering 2 is op 31/3 niet opgenomen. Waarom niet? Geen idee.

-Gelukkig staat het opnemen van de herhaling van aflevering 2 op 4/4 netjes in de lijst van Geplande opnames. Dit is automatisch gebeurd. Dat gaat toch wel erg netjes zo. Top!

-En ook aflevering 3 staat inmiddels in Geplande opnames:

 


Ik heb ondertussen een eerste reactie van mijn collega ontvangen, en bij Oogappels is er inderdaad iets misgegaan. Dit was iets eenmaligs, dus vanaf nu moeten de opnames goed gaan. 

Op "de kinderen van Ruinerwold" kom ik later terug. 


Maar, dankzij dit topic weet ik wel weer dat “Oogappels” weer gestart is! 😁 Leuke serie! (Even random tussendoor...)