Skip to main content

Hoi,

 

Ik wil een serie opnemen op rtlz. Via de normale manier gedaan en de hele serie opgenomen.  Dit doet hij dus niet. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het werkt niet. Het is ook niet  terug te zien in de geplande opnames. Hoe kan dit? Andere programma's neemt hij wel op bij andere zenders.

 

Monique 

Beste @Mmmonique,

Wat vervelend dat het niet lukt om de hele serie op te nemen, om welke serie gaat het?

En welke merk en type tv ontvanger heb je, en hoe stel je de opnames in:


Hoi,

Wij hebben een LG Oled Og. Die is een paar maanden oud. Wij nemen op via de gids met de afstandsbediening van KPN. Of als het programma aan staat dan drukken we op rec om het hele seizoen op te nemen. Dat doet hij dus niet. Het gaat om Gordon Ramsey. Herrie in het hotel. 

Verder neemt hij andere programma's goed op.

Ik hoor het graag.

Monique


Hoi @Mmmonique, welkom bij ons op het forum. Dat andere zenders en opnames wel goed werken geeft het vermoeden dat het mogelijk iets met deze specifieke serie is. Wat gebeurt er precies als je de serie probeert op te nemen? Je zegt dat het het niet doet, maar krijg je er bijvoorbeeld ook een foutmelding bij, komt de serie wel te staan bij geplande opnames? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Kan je daarnaast ook je forumprofiel volledig invullen?


Dank je wel voor je reactie. Het lukte niet om via rec in de gids het programma op te nemen. Niet een hele serie of een aparte aflevering. Hij gaf geen foutmelding. We namen het op in de toekomst, dus niet achteraf. Ik heb het net weer geprobeerd voor a.s. zondag. En het lukte zowaar!

 


Dan lijkt het een tijdelijk iets geweest te zijn vorige keer. Veel kijkplezier voor de volgende aflevering! 🙂


Dank je wel Jasper!!!!