Skip to main content

We vermoeden dat het probleem is ontstaan met de naamswisseling. Meer mensen met hetzelfde probleem?

Hallo @rene.eilander .

Kun je nu niet een nieuwe serie opnames inplannen? 

Want je moet nu een nieuwe serie opnames inplannen. 


Dat klopt. Ik heb bij Vandaag Inside heb ik alleen de optie Plan opname. Plan serie opname is niet meer aanwezig.


@rene.eilander

Nog steeds niet? Als het goed is, werkt dat namelijk nu wel. 

 

edit : 13.25

Als het goed is zal na vanmiddag 5 uur de serielink weer werken vanuit de oude naamgeving VI Vandaag.


Nog steeds geen serie link. Ook gewoon 1 keer plannen werkt bij mij niet.


Hi allemaal, ik zie ook dat het nog niet werkt. Via de iTV app lijkt het bij mij wel te werken. 

Ik heb onze technische mensen al op de hoogte gebracht, ze gaan bezig. 


Nog steeds niet. Fijn dat het aandacht heeft. 👍


Zie ook gerelateerde onderwerpen hieronder over Hart van Nederland. Ik vermoed eenzelfde probleem.


Wellicht helpt het in de zoekrichting. Met ITV app kan ik serie opname annuleren??? En ook weer activeren. Alleen de TV ziet het niet! Succes en we horen graag.


Heb hetzelfde probleem, kan ook niet kijken vanaf het begin dan krijg je ook een foutmelding


De aflevering van vanavond wordt niet opgenomen. 

Maar vanaf morgen staan de opnames weer ingepland onder de nieuwe naam.


Mensen van de techniek bedankt, serie plannen van Vandaag Inside lukt weer!

 

 


Zojuist getest. Eerst geen verandering. Opname via de iTV app uitgezet. Nu zie ik de optie bij de tvgids wel weer. Vreemd dat beide een verschillende uitkomst hebben.

Techneuten, bedankt voor de snelle service. Altijd een goede reden om niet over te stappen. 👍


Bij mij werkt het inplannen via setopbox ook weer op de normale zender 6. Maar op zender 666 de hd glas variant staat er een r met een rood kruis in het logootje en kan ik hem niet inplannen.


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed: