Skip to main content
Hallo allemaal,



Ik zit met volgende probleem waar ik op Google en op dit forum niet zo snel een oplossing voor zag. Ik probeer NCIS, net 5 om 19:30 op te nemen. Dit lukt al paar weken niet. Volgende heb ik geprobeerd. Oude serie opnames verwijderd. Tv ontvanger gereset, experia box gereset. Geprobeerd via de app op te nemen, maar werkt ook niet.



Dus iemand nog ideeën?



Met vriendelijke groeten



Richard
Beste @rpkoops, welkom! Wat gek dit! Ik heb het hier meteen even geprobeerd en kan de serie opname wel starten. Ik heb die van aankomende maandag als startpunt genomen en krijg dan in de geplande opnames ook drie afleveringen te zien. Krijg jij dit ook te zien of dat zelfs niet? Zie je wel het groene opnamesymbool in de gids erbij staan of ook dat niet?
Hallo @Marcia_ , Ik heb dit tegen beter weten in geprobeerd net. Maandag avond 19:30 NCIS op net 5 en dan hele serie opname. Krijg wel scherm dat de serie opname is ingeplant maar krijg geen groene opname symbool. Ook niet bij de andere dagen erna. Als ik dan het na kijk bij de geplande opnames staat er ook niets. Via de itv app van kpn precies het zelfde.
Wil je eens proberen of je een andere serie wel kunt inplannen voor opname?
Andere programma's lukken wel.
Bedankt voor het checken! Ik ga intern nog eens navragen wat er aan de hand is en kom hier maandag op terug.
Volgende heb ik geprobeerd. Oude serie opnames verwijderd.

Toch nog een vraag hierover: heb je de oude serie opnames verwijderd die in de reeds opgenomen lijst staan, of ook die in de geplande opnames staan. Het is belangrijk dat je dat laatste ook goed checkt. Wil je alle NCIS dingen die in geplande opnames, hoe oud ook, staan, ook verwijderen en dan nog eens proberen of je het kunt opnemen?
Heb alles voor de zekerheid nog eens nagelopen maar heb alle geplande opnames verwijderd. En vandaag ook nagekeken of ik kon opnemen, en dat lukt nog steeds niet.
Heel vreemd. Ik ga toch nog eens navraag doen bij de technische collega's van iTV en kom hopelijk snel met een antwoord! Mochten zij echter ook niet kunnen achterhalen wat er mis gaat, zul je de afleveringen apart op moeten nemen 😞.
Ha Richard! We zijn je opnames ingedoken en vonden in de geplande opnames nog eentje terug. Die hebben we eruit gehaald en de serieopname voor vanavond gestart. Wil je me volgende week even laten weten of de serieopname nog steeds goed doorloopt?
En? Lopen ze nog steeds door? 🙂
Hallo Marcia, Ik heb het even een paar weken aangekeken.

De eerste week nadat jullie zelf hadden aangepast werkte perfect. de week daar op was de serie opname alweer weg. Ik kon deze zelf ook niet inplannen. Nadat ik de oude serie opname had verwijderd uit geplande opnames kon ik weer een nieuwe serie opname inplannen. Die maandag weer niet werkte. maar door de serie opname te verwijderen in geplande opnames kan ik weer een nieuwe serie opname plannen.



Helaas blijft het dus een vaag iets.
Was er misschien weer een nieuw seizoen begonnen? Volgens mij kan je per seizoen de opnames door laten lopen. Dus als je één seizoen opgenomen hebt, moet je die geplande opnames verwijderen en dan kan je met het volgende seizoen beginnen. Het blijft wel een beetje een gedoe zo! 😞
Hoi Marcia,



Ook bij het nieuwe seizoen blijft het probleem het zelfde. Dus ga het op een andere manier oplossen door de serie niet meer op te nemen. Eigenlijk is het te veel gedoe. Bedankt voor jullie tijd en inzet en misschien word het probleem in de toekomst opgelost.
Flink balen zeg 😞. Excuses dat ik geen oplossing voor je heb!