Skip to main content
zoals als zo vele mensen al schreven werkt het bij ook niet.

Kan daar dan niets aan gedaan worden. In plaats het iedere keer op het Forum te zetten?
Hallo @bert 49 Welke serie probeer je op te nemen? De verklaring ligt eigenlijk in een beperking in en van ons systeem. Als je een serie-opname maakt van een programma dat in het afgelopen jaar al eens is uitgezonden, treden er wel eens problemen op. Het komt er grof gezegd op neer dat ons achterliggende systeem dan al een 'opname kent'. Wanneer je dan een serie-opname programmeert kan er een conflict ontstaan om dat het systeem al een opname heeft staan uit het afgelopen jaar..



De beste tip. Gaat het om een serie die het afgelopen jaar al eerder is uitgezonden? Neem dan de afleveringen los op. Is het een gloednieuw seizoen? Gebruik dan serie-opname.
Het was station 19 op net 5. Dat komt op dinsdag.
Ha @bert 49 Ging het hierbij dan om één aflevering (zo ja, om aflevering ging het dan?) of speelt het probleem meerdere aflevering? Station 19 is volgens mij een nieuwe show en wellicht is er dan iets anders mis gegaan. Ik heb vorige week een vergelijkbaar verhaal gehoord over aflevering 2 van dit programma, vandaar.
Hoi Bart



Het ging om een serie van vorige week.



Met Vriendelijke Groeten.

bert.
Dat begrijp ik, @bert 49 Maar was dit dan de tweede aflevering van de betreffende serie?
Ja ,Maar bij andere serie opnames gaat het wel goed.
Ja ,Maar bij andere serie opnames gaat het wel goed.

Dat is heel fijn. Maar was dit nu de tweede afdeling van deze serie? Het kan zijn dat daar iets mis ging met aanleveren van de gegevens, waardoor bij die specifieke aflevering niet lukte.

Reageer