Skip to main content

Ik zou graag een serie willen opnemen. Maar telkens wanneer er wordt gevraagd: alleen 1 aflevering of hele seizoen, druk ik op hele seizoen maar vervolgens gebeurd er niets. Er wordt niets opgeslagen of laat staan hele seizoen opgenomen

Ā 

ik krijg wel een bevestiging, maar er wordt niets opgeslagen of opgenomenĀ 

Ā 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Betreft dit een serie die een vervolg is op een eerder uitgezonden serie die je als serieopname had ingesteld? In dat geval moet je de vorige serie eerst verwijderen uit de lijst met serieopnames voordat je een nieuwe serie kunt instellen. Heb je trouwens al het nieuwe menu? In dat geval zou dat automatisch moeten gaan.

Ā 


Hoi @Ezrah. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Henk2304Ā al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen? Als je verder nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.Ā :blush:


Bedankt voor de reacties maar er gebeurd helemaal niets. Het is een nieuwe serie opname. En wat wordt er bedoeld met nieuwe menu?


@EzrahĀ In het topic ā€œKPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menuā€ geven we uitleg over het nieuwe menu. Als je het eerste bericht in dit topic doorleest weet je wat daarmee bedoelt wordt. Zou je de tv-ontvanger willen resetten? Ik hoor graag of dat het probleem oplost.Ā 


@EzrahĀ In het topic ā€œKPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menuā€ geven we uitleg over het nieuwe menu. Als je het eerste bericht in dit topic doorleest weet je wat daarmee bedoelt wordt. Zou je de tv-ontvanger willen resetten? Ik hoor graag of dat het probleem oplost.Ā 

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!