Skip to main content

Hoe kan ik een serie opname definitief verwijderen. Ik bedoel dat als de serie(jaren) later weer een keer uitgezonden wordt het niet weer opnieuw automatisch opgenomen wordt.

Onder Opnames > Geplande opnames kun je geplande opnamen (series en afleveringen) verwijderen/annuleren.


Welkom op het forum @Rob Brandt. Ik zie dat Peter je het antwoord al geeft. Als je de serie daar verwijdert, moet het helemaal goed komen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Welkom op het forum@Rob Brandt. Ik zie dat Peter je het antwoord al geeft. Als je de serie daar verwijdert, moet het helemaal goed komen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

@Paul_  Een serie die is gestopt met uitzenden of waarvan je alle afleveringen hebt gezien, kun je alleen verwijderen op de tv-ontvanger. Niet in de app en niet op interactievetv.nl    Alleen op de tv-ontvanger zie ik zo'n serie bij Geplande Opnames en dus alleen daar kan ik 'm verwijderen.

Ik vind dit een gemis/tekortkoming in de app en in de site. Want de laatste tijd regel ik de opnames vooral in de app.


Op dit moment is verwijderen niet mogelijk, het is sinds de nieuwe update via geplande opname series te annuleren/verwijderen! Gevolg box vult zich snel als oude series weer worden uitgezonden


Hoe verwijder ik serie opnamen van oude series die herhaald worden? Ik heb deze gezien en nu worden sommige herhaald maar ik weet niet hoe ik die verwijder


Het feit dat oude opnames niet kunnen worden verwijderd en het feit dat direct mondeling contact niet mogelijk is, heeft mij doen besluiten over te gaan naar andere profider.

  1. Baard

Het feit dat oude opnames niet kunnen worden verwijderd

Dit kan onder “Geplande opnames”. Eerst alle afleveringen wissen, daarna kan je onder Gepland de serie (dan vermeld 0 afleveringen gepland) verwijderen.
Het heeft inderdaad ‘een tijdje’ niet gekund.

het feit dat direct mondeling contact niet mogelijk is

Net als iedere provider heeft ook kpn een telefonisch klantcontact. Dat is, net als bij iedere provider, bereikbaar op ma-vr van 8:00 tot 20:00 uur en zaterdags tot 17:00.

@Plesmanhal

Oh ja, sommige providers maken gebruik van het kpn product. Dat zijn o.a. xs4all en BudgetThuis.