Skip to main content
Antwoord

Serie opnames niet gemaakt, niet te wissen en wél te bekijken vanuit de gids

• November 7, 2025
  • 8 reacties
  • 108 keer bekeken

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

De DIW 7022 blijft je verrassen !

Na het opnieuw installeren van software [?] minder probleempjes en toch blijft hij je verrassen !

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@lenb. Allereerst complimenten voor de manier waarop je je feedback kenbaar maakt en toont. Dit geeft gelijk goed weer waar je tegenaan loopt en wat je ziet. 

De problemen waar je tegenaan loopt waren grotendeels al in kaart bij het team van ontwikkelaars en werken eraan om dit met de volgende update op te lossen. Die komt er zeer binnenkort al aan en dan ben ik ook benieuwd of de problemen daarna voor jou voorbij zijn. Houd vooral de Product Updates in de gaten de komende tijd. 

Maar als je vaker dingen tegenkomt waar je je aan stoort, blijf het vooral melden! Daar zijn we erg blij mee.  

8 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hoi ​@lenb. Allereerst complimenten voor de manier waarop je je feedback kenbaar maakt en toont. Dit geeft gelijk goed weer waar je tegenaan loopt en wat je ziet. 

De problemen waar je tegenaan loopt waren grotendeels al in kaart bij het team van ontwikkelaars en werken eraan om dit met de volgende update op te lossen. Die komt er zeer binnenkort al aan en dan ben ik ook benieuwd of de problemen daarna voor jou voorbij zijn. Houd vooral de Product Updates in de gaten de komende tijd. 

Maar als je vaker dingen tegenkomt waar je je aan stoort, blijf het vooral melden! Daar zijn we erg blij mee.  

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 10, 2025

Bedankt voor het reageren.

Maar je vroeg of ik nog meer meer dingen wilde melden ? 😉😊

Succes , 👋🏼

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Haha heel goed. Ook dit zou in de nieuwste launcher update (hopelijk) opgelost moeten zijn. We bewaren deze nog even en controleer na 18 november of het beter gaat. De update zou je op 18 november zelf kunnen ophalen als ie niet automatisch geinstalleerd is. 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 11, 2025

Dat zou fijn zijn , na vanavond 2 uurtjes weg te zijn geweest stond de DIW box in een beperkte [?] modus , geen gids , beperkte aantal zenders , niets meer mee te doen.

Daarom maar ± 15 tellen de stroom eraf gehaald , toen werkte alles weer. Nu maar hopen dat hij morgenochtend direct aan de gang wil , wanneer je de topic ziet over ,,Zie je een fout in de TV-gids , laat het ons weten’’ die al 8 maanden bezig is en de laatste reactie van 6 uur geleden is hou je wel je hart vast kan ik je vertellen.

Maar hopen 🙏!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Vreemd dat de KPN TV+ box in beperkte modus schiet. Dan lijkt het erop dat de TV+ box even de verbinding is verloren met het modem of dat je thuisverbinding even haperde. Dan is het weer opgelost met een herstart inderdaad, als de verbinding tenminste weer goed is. 

In het “Zie je een fout in de TV-gids”-topic worden over het algemeen meer meldingen doorgegeven dat een afleveringsnummer mist of dat een uitzending een vreemde lange duur heeft. Daar is het topic ook voor in het leven geroepen. Jij kaart vooral aan dat er met de werking iets mis gaat of dat er iets verbeterd kan worden aan het design. Ook heel waardevol, maar dat is meer iets voor een los topic of kun je in een Product Update-topic kwijt :) Het gids-topic zal wel blijven bestaan, want helaas is het zo dat in de gids altijd wel iets niet klopt. 

De TV+ box werkt de volgende ochtend weer goed? 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 13, 2025

Hij werkte de volgende dag wel weer maar het blijft zo dat er regelmatig iets niet klopt.

En nogmaals , gezien de topic ,,Zie je een fout . . . . . ‘’ is dat na 8 maanden nog steeds niet opgelost 😏. 

Ik heb in het begin van mijn ARRIS box tijdperk ook wel eens problemen gehad en aan het eind ivm met te lang een zwart beeld hebben maar maar had gehoopt met de nieuwe DIW 7022 geen problemen meer te hebben.

Het betreft overigens niet alleen de gids en/of ,Opgeslagen’ , als je intensief aan zappen , scrollen in de gids of lijst ,Opgeslagen’ bezig bent lijkt het alsof het hele systeem van slag raakt en zomaar naar Netflix , You Tube , Home etc gaat.

We wachten het nog maar even af.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

In de laatste launcher update zit ook een verbetering wat betreft navigeren in de gids en opnamelijst. Hopelijk heeft dat ook zijn uitwerking op het zappen en gaat dat ook beter. Het is nog even afwachten inderdaad. 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 16, 2025

Ik neem aan dat de KPN hiermee wel aan de slag kan gaan voor verbeteringen.

Alvast alvast bedankt.

Geplaatst in willekeurige volgorde !