Skip to main content

Help, ook ik heb last van opnames die spontaan verdwijnen. Verschillende seizoenen serieopnames opgenomen van spike in juni en julie waarvan telkens 2 soms zelfs 3 afleveringen er opeens niet meer zijn. R... irritant. Er is nog ruimte zat 22% dus daar ligt het niet aan. Gisteravond een vd series nog gechecked toen waren de 1e3 al weg en nu weer 3 afleveringen weg.  Ook op kpn itv niet terug te vinden. 

Ik neem elke dag een aantal series op die ik dan de dag erna kijk en verwijder. Maar deze series had ik voor de vakantie bewaard.  Flink bale dus.

 

Graag een oplossing.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hallo @HettyJ! Van harte welkom op ons Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat balen dat de serie die je opgenomen hebt voor de vakantie verdwenen is uit de lijst met opgenomen proframma's. Goed dat je al gecontroleerd hebt dat ze ook niet meer zichtbaar zijn op tv.kpn.com. Zoals Denise al aangeeft in het topic waarnaar je verwijst: In principe zouden opnames een jaar beschikbaar moeten blijven. Tenzij de opslag vol is. 

Begrijp ik goed dat reeds opgenomen programma's verwijderd worden en dus niet de oudste opname eerst? Dat is niet de bedoeling. Tevens zouden er natuurlijk geen opnames mogen verdwijnen met 20+% opslagruimte. 

Ik laat dit graag uitzoeken bij onze collega's. Hier hebben wij jouw gegevens voor nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Postcode, huisnummer, klantnummer en je abonnementsnummer hebben wij nodig. Ook hebben zij wat aanvullende informatie nodig over dit probleem. 

  • Welke opnames zijn verwijderd (naam serie + welke aflevering(en))
  • Wanneer zijn deze afleveringen opgenomen
  • Wanneer zijn de afleveringen verdwenen uit de opnamelijst? 
    • Bijvoorbeeld: Vlak nadat ik een nieuw programma opgenomen heb OF willekeurig/uit het niets
  • Wanneer is dit probleem ontstaan? 

 

Nog even een aanvullende vraag over het probleem: Gebeurt dit alleen als je nog 20% opslag hebt? Gaat of ging het altijd wel goed toen je nog meer opslagruimte had?