Skip to main content

Bij serie opnemen worden regelmatig afleveringen niet opgenomen bv bij Livted ( For live) de laatste aflevering idem bij Thin ice .

Hoe kan dit?

ook bij Belgiƫ 1 is de extra tijd veel te kort , herhaaldelijk mis ik het laatste stuk

Hoi @Honanius, welkom hier.Ā 

Wat gek, dus de laatste aflevering van de seizoenen zijn niet opgenomen? Deze stonden in de gids wel onder hetzelfde seizoen? Dat is wel een belangrijke namelijk. Anders wil ik je aanraden om de serieopname eens te wissen. Ontvanger te resetten en de serieopname weer in te plannen.Ā 

Wat betreft de opnames voor de Belgische zenders. Deze loopt vaak was omdat zij oplopen op de programmering zoals in de gids vermeld. Nu nemen we al 5 minuten voor starttijd en na eindtijd in de gids op, maar als het programma ver uitloopt, vaak door last minute aanpassing in de programmering loopt het wel eens mis. Maar de Belgische programmering wordt vanaf vandaag aangepast, dus hopelijk wordt dat nu beter. Ik zou je wel willen vragen om de serieopnames van de Belgische zenders even te willen wissen uit lijst geplande opnames en er opnieuw in te zetten, voor de zekerheid.Ā