Skip to main content

Het ingeven van een op te nemen dagelijkse serie lukt maar voor 2 tot 3 dagen Hierdoor ben ik verplicht het 2x per week te controleren,

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Is het een specifieke serie (?) of ALLE series die niet “in serie” opgenomen kunnen worden?


Het is een serie die al jaren 5 dagen per week wordt uitgezonden. Ook een serie die 1x per week wordt uitgezonden pakt hij maar voor hooguit 2 weken. Het is altijd goed gegaan (je kon b,v, 4 weken weggaan en bij terugkomst was alles perfect opgenomen).


De series die ik opneem gaan prima.

Dus….welke series (op welke zender(s) ) gaan bij jouw niet goed? Die info moet evt. de moderator die hier nog komt uiteraard ook hebben. Want gokken op een serie van de ruim 100 zenders wordt lastig.

Het zal nml wsl een probleem in de gids zijn met die betreffende serie.


Het betreft de serie Buren op (Belgie) Een. Die praktisch altijd op hetzelfde tijdstip word uitgezonden.


Oh, daar kan ik me vaker deze opmerking van herinneren.

De gids van Één loopt 4 dagen vooruit. Dus op maandag zouden wel alle afleveringen van die week bij 'gepland’ moeten staan.

Dagelijkse series (ma - vr) neem ik zelf nooit “op serie” op. Die ‘tik’ ik op maandag voor de hele week altijd even in voor de hele week. En dan "per aflevering”.

Serie opnemen gebruik ik zelf alleen voor wekelijkse programma's. Dat gaat met wat ik opneem tot op heden gelukkig goed.


Bedankt voor het meedenken.