Skip to main content

Beste, 

 Series kijken werkt erg onhandig! we moeten elke keer wéér in het menu zoeken naar des betreffende serie zoeken om verder te kunnen kijken.

Dit onderwerp is al vaak voorgekomen op het forum maar ik denk hoe meer mensen er over "klagen" misschien dat kpn dan uiteindelijk er een hogere prio van maakt om dit issue op te pakken.

 

Groeten uit Zeeland 

Hi @Fam. B, welkom op het forum! Ik herken dit signaal en het is inderdaad heel onhandig. We hebben dit samen met nog een hoop andere feedback doorgestuurd naar de betreffende afdeling, dus weet dat dit bekend is en dat we constant werken aan verbeteringen. Ik weet alleen niet hoe de prioriteitenlijst van deze afdeling is opgesteld, dus ik kan niet zeggen wanneer dit opgepakt zal worden. In elk geval bedankt voor je signaal, hopelijk wordt het kijken van series snel makkelijker gemaakt! 


Ik heb de beste oplossing gevonden.

 

Ik heb een android tv box gekocht ( op ALI ! ) en hier KPNITV / ITVKPN app opgezet.

Hier werkt het vlekkeloos en speelt de afleveringen van de serie na elkaar af!

 

Groeten


Wat een top oplossing! Ik wist helemaal niet dat dit bestond, weer wat geleerd. :smile:  Dat is inderdaad een manier om een Smart TV van je huidige TV te maken en zo kun je onze iTV app gebruiken. Slim! :thumbsup_tone1: Voor eventuele toekomstige lezers van dit topic, op deze pagina kun je meer informatie vinden over de Android TV Box. Bedankt voor het delen @Fam. B!


Reageer