Skip to main content
Als ik ER 24 UK wil opnemen krijg ik de optie 1 aflevering of hele seizoen. Kies ik voor hele seizoen dan wordt de opname niet gepland. Kies ik voor 1 aflevering, dan wordt de opname wel gepland.



De term HELE SEIZOEN is ook verwarrend. Bij andere opnames blijkt dan dan alleen opnames in deze week worden opgenomen en daarna niet meer. Je moet dit dus elke week opnieuw in programmeren.



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Goedemiddag @Opnemen lukt niet. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een serieopname in te plannen. Gebeurd dit alleen bij ER 24 UK of ook met andere programma's? Zou je dit willen testen? Heb je al de tv-ontvanger al gereset? Mocht dit het probleem ook niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Staat er nog een serieopname-planning in van een vorige serie van ER24?

Verwijder die dan eerst.

Daarna kun je de nieuwe serie weer inplannen.



De serieopname-planning gaat per seizoen, niet per week tenzij ze zojuist met een nieuw seizoen begonnen zijn.
De apparatuur is net nieuw geplaatst, dus aan resetten heb ik nog niet gedacht.



Bij andere opnamen is het wel gelukt. Maar ook daar is het niet gelukt om een 'heel seizoen' geprogrammeerd te krijgen. Bijvoorbeeld Grey's Anatomy moet ik elke week in programmeren ook al kan ik daar wel kiezen voor het hele seizoen.



Heb jij dit zelf al getest?
NB. Het kan niet aan de apparatuur liggen. Als ik hetzelfde probeer via de KPN ITV App (zowel op android als op ios) gebeurt precies hetzelfde. Geen seizoen opname mogelijk en alleen 1 aflevering komt terug in de geplande opnames.

Ik heb dus ook geen oudere zaken in de planning staan, want we hebben het apparaat nog maar 1 week.
Als ik ER 24 UK wil opnemen krijg ik de optie 1 aflevering of hele seizoen. Kies ik voor hele seizoen dan wordt de opname niet gepland. Kies ik voor 1 aflevering, dan wordt de opname wel gepland.



De term HELE SEIZOEN is ook verwarrend. Bij andere opnames blijkt dan dan alleen opnames in deze week worden opgenomen en daarna niet meer. Je moet dit dus elke week opnieuw in programmeren.



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking



Ik had dat probleem ook. En plotseling leek het opgelost te zijn.



https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/opnemen-in-serie-lukt-niet-473622#post770026



Nu twijfel ik weer. De problemen rond de software van het opnemen lijkt net als wat gebeurt met een project dat door een stagaire is gemaakt die weg is.



Daarom is het zo irritant als een moderator vraagt of je het nog even wilt proberen. Ik wilde gisteren ook een programma in serie zetten, maar dat was net afgelopen. Dus moet ik wel eerst 4 dagen wachten tot dit weer kan.
Als je hetzelfde probleem ook via de KPN ITV app hebt, dan kan het inderdaad niet aan de ontvanger liggen. Ik kan dit helaas zelf niet voor jou verhelpen. Ik zal daarom een intern storingsformulier doorzetten, zodat dit verder onderzocht kan worden. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt door mijn collega's.
Bedankt.



Het lukt me nog steeds niet. Ik heb bij een familielid gezien (ook met KPN) dat het wel lukt, dus eigenaardig dat het bij mij fout gaat. Ik wacht het af.

Reageer