Skip to main content

Het lukt niet meer om een serieopname voor discovery of national geographic te laten werken.

Er gebeurt niks en opname komt ook niet in lijst.

wheeler dealers en egypt from above. Opname van dat lopende programma lukt wel.
Heb de TV ontvanger al gereset

om het makkelijk te maken werkt het serie opnemen b.v. Wel op RTL7.

Tips?

Welke KPN tv decoder heb je? 


Arris 2952v2

het speelt al een tijdje want ik merkte pas na een week of zo dat ik

een Wheeler dealer aflevering had gemist terwijl ik de serie wel ooit had geprogrammeerd. Ook die serieopname zelf was weg.
Krijg hem dus niet meer gepland.


Ik denk dat je bedoelt de Arris 2952 V2.

 

Wat ook kan, is dat Discovery geen toestemming voor serie opname geeft.

Je kan, helaas, niet alles opnemen.

 

Want serie opname werkt wel begrijp ik. 


En vandaag werkt het wel met een serie op discovery.
Nogal irritant omdat ik zo niet de vinger op de zere plek kan leggen.


@neell00 

 

KPN heeft hier geen invloed op.

De zender is hiervoor verantwoordelijk.

Zij leveren het aan.


 Hoi @neell00, welkom op het forum. De andere gebruikers hebben je al een aantal antwoorden gegeven.  Maar ik heb toch nog eerst een vraag voor je. Je zegt:

Het lukt niet meer om een serieopname voor discovery of national geographic te laten werken.

Er gebeurt niks en opname komt ook niet in lijst.

 

Bedoel je hiermee dat je een al eerder ingeplande serieopname hebt, en dat deze lopende serieopname het ineens niet meer doet?

Of wil je een nieuwe serieopname starten?


ik wilde een nieuwe serieopname starten.
Zou best kunnen dat ik ooit Wheeler dealers seisoen 18 had geprogrammeerd en dat ik die nu opnieuw probeer te plannen dat er ergens toch een stukje gescheidenis bewaard is geleven.
Maar allemaal gegis van mij.

het onvoorspelbare gedrag op de gids info afwentelen is heel makkelijk maar de KPN opnamedienst werkt dus mogelijk niet goed als de aanleveraars van die content fouten maken (ik weet echter niet hoe dat werkt!)
KPN is mijn enige partij, ik betaal hen en zij leveren mij een dienst.
Hoe ze dat allemaal organiseren vind ik niet mijn probleem maar als totaaldienst hoort natuurlijk wel
fatsoenlijk te werken.
 


@neell00 Zie je die serieopname bij ‘Geplande opnames'? Zo ja, wat staat daar dan? Staan daar geplande opnames of staat daar ‘0 opnames'?

Wordt seizoen 18 van Wheeler dealers op dit moment nog wel uitgezonden? Zo ja, dan worden volgende afleveringen gewoon opgenomen. Zo nee, dan wordt er niets opgenomen. Dan kun je eventueel een ander seizoen programmeren.


NG/Discovery zenden heel veel (oude)seizoenen tegelijk uit. 

donderdag a.s. 4-1 om 20.30 discovery Wheeler dealers s18e04. Serieopnemen resulteert in 0,0.
Geen geplande opnames en de serie dus ook niet te zien.
Enkel de individuele uitzending kan gepland worden.


NG/Discovery zenden heel veel (oude)seizoenen tegelijk uit. 
donderdag a.s. 4-1 om 20.30 discovery Wheeler dealers s18e04. Serieopnemen resulteert in 0,0.
Geen geplande opnames en de serie dus ook niet te zien.
Enkel de individuele uitzending kan gepland worden.

@neell00  Ik heb ook even getest. Je hebt gelijk. Je kunt idd seizoen 18 van Wheeler dealers niet als serie opnemen. Ik kan wel aflevering 4 van seizoen 18 los opnemen.

Nog verder getest: Wat ik nu opvallend vind, is dat ik seizoen 14 en seizoen 16 van Wheeler Dealers (beide ook in de avond van 4/1) wél als serieopname kan instellen. @Erik_ Ligt dit nu (alleen) bij Discovery of kan kpn hierin toch iets betekenen?