Skip to main content

ik wilde op sbs 6 vandaag Inside een serie opnamen van maken maar het gaat niet.

Hallo @bert 49 ,

Dat klopt. 

Via de iTV app lijkt het nu wel te werken. De technische mensen van KPN zijn al op de hoogte gebracht, ze zijn bezig om het op te lossen.  

 

edit 16 maart :

Het serie-plannen van Vandaag Inside lukt weer!


Het probleem is gefixt. 


Het probleem is gefixt. 

Hier dus niet !


PS.

Dit is van hedenmorgen 16 Maart.


Ik heb het net als test geprogrammeerd. Hier geen probleem, maar bij mij zijn gepland:

  • wo 21.40 A47
  • do 21.40 A48
  • ma 21.40 A50
  • di 21.40 A51

Bijzonder dat verschil van donderdag/vrijdag...


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed:


Ik heb het net als test geprogrammeerd. Hier geen probleem, maar bij mij zijn gepland:

  • wo 21.40 A47
  • do 21.40 A48
  • ma 21.40 A50
  • di 21.40 A51

Bijzonder dat verschil van donderdag/vrijdag...

En A49 van a.s. Vrijdag dan ? 


Ik heb het net als test geprogrammeerd. Hier geen probleem, maar bij mij zijn gepland:

  • wo 21.40 A47
  • do 21.40 A48
  • ma 21.40 A50
  • di 21.40 A51

Bijzonder dat verschil van donderdag/vrijdag...

En A49 van a.s. Vrijdag dan ? 

Die stond er bij mij dus niet bij…

Maar n.a.v. het bericht van @Alex_P heb ik net opnieuw als test de serie ingepland. Nu staan wel alle afleveringen gepland. 


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed:

Dan heb ik een verrassing voor je Alex . . . . . . . ,

 

Donderdag en maandag worden dus niet opgenomen , staan ook niet als zodanig in de gids !

Voor de nieuwe planning zelfs de stroom  van het kastje gehad , een nieuwe start heeft ook geen verbetering opgeleverd.

Diegene die jou een bericht heeft gestuurd dat het opgelost zou zijn noemen wij een jokkebrok :wink: , zijn informatie klopt niet.

 

 

 


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed:

We hopen maar dat ze ook opgenomen gaan worden.


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed:

Dan heb ik een verrassing voor je Alex . . . . . . . ,

 

Donderdag en maandag worden dus niet opgenomen , staan ook niet als zodanig in de gids !

Voor de nieuwe planning zelfs de stroom  van het kastje gehad , een nieuwe start heeft ook geen verbetering opgeleverd.

Diegene die jou een bericht heeft gestuurd dat het opgelost zou zijn noemen wij een jokkebrok :wink: , zijn informatie klopt niet.

 

 

 

Als je deze helemaal verwijdert en opnieuw inplant dan? 


Hoi allemaal, ik kreeg een bericht dat alles nu weer werkt. Dit kwam door de naamswijziging van het programma die niet meer overeenkwam met de gids, het duurde even totdat dit aangepast is. 

Bij iedereen zou dit nu weer moeten werken. :relaxed:

 

 

 

 

Als je deze helemaal verwijdert en opnieuw inplant dan? 

 

Dan gebeurt er precies wat er in de 2 pagina’s staat bij ,,Gepland’’ !

Alles gewist en opnieuw geprogrammeerd met ,,heel seizoen’’. 

In de gids worden ze nu wel alle 5 aangegeven dat ze opgenomen gaan worden als een serie , waarom Do 17 mrt niet bij de andere 4 staat mag jij mij vertellen . 

 

 

Â