Skip to main content
Beantwoord

Serieopname instellen lukt niet bij Frame Movie & Series (DIW7022)

• April 16, 2026
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Het inplannen van serieopname bij elke serie op Frame Series & Movies (kanaal 70) is niet mogelijk op de DIW7022, althans, bij mij werkt dat niet. Kan alleen losse opnames instellen. Serieopname instellen op Frame Series & Movies lukt wel via tv.kpn.nl en de KPN TV+ app op de smartphone. 

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@MiVoNL, goed nieuws! Dit probleem is inmiddels opgelost.

Het bleek te gaan om een foutje aan onze kant, waardoor het instellen van serieopnames op Frame Series & Movies (kanaal 70) niet goed werkte. Dit is nu hersteld, waardoor je weer gewoon serieopnames kunt instellen zoals bedoeld. Enorm bedankt voor je oplettendheid en het melden hiervan, dit soort signalen helpen ons om dingen snel op te lossen!

Mocht je toch nog iets tegenkomen, laat het vooral weten. 😊

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MiVoNL, dank je voor het delen! We hebben hier inmiddels meerdere meldingen over ontvangen. Het probleem met het instellen van serieopnames op Frame Series & Movies (kanaal 70) via de TV+ Box (DIW7022) is bekend en wordt op dit moment onderzocht. Fijn dat het via tv.kpn.nl en de TV+ app wel lukt.

Zodra er meer duidelijkheid is of er een oplossing beschikbaar komt, laat ik dat hier weten!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MiVoNL, goed nieuws! Dit probleem is inmiddels opgelost.

Het bleek te gaan om een foutje aan onze kant, waardoor het instellen van serieopnames op Frame Series & Movies (kanaal 70) niet goed werkte. Dit is nu hersteld, waardoor je weer gewoon serieopnames kunt instellen zoals bedoeld. Enorm bedankt voor je oplettendheid en het melden hiervan, dit soort signalen helpen ons om dingen snel op te lossen!

Mocht je toch nog iets tegenkomen, laat het vooral weten. 😊

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 1, 2026

Ja, ik had het al gezien dat het weer werkte.