Skip to main content

Serieopnames starten opnieuw in 2025

• 27 december 2024
  • 16 reacties
  • 528 keer bekeken
Serieopnames starten opnieuw in 2025
Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ook dit jaar herinneren we je aan het feit dat er voor sommige programma's een nieuw seizoen start in 2025, ondanks dat ze nu al lopen. Dit betekent dat enkele serieopnames mogelijk verdwijnen uit je lijst met geplande opnames.

Wil je er zeker van zijn dat je favoriete programma's ook in het nieuwe jaar worden opgenomen? Controleer dan je lijst met geplande opnames! Als je favoriete serie niet meer tussen de geplande opnames staat, zal je de opnames opnieuw moeten instellen voor het seizoen van 2025.

We hebben de populairste zenders bekeken en een lijst samengesteld van programma's die je sowieso opnieuw moet inplannen om ervoor te zorgen dat je niets mist in het nieuwe jaar! 

NPO 1

NOS Journaal
NOS Sportjournaal
NOS Studio Sport
Tijd voor Max
Socutera
Een huis vol
Wie is de Mol

NPO 2

NOS Journaal Regio
NOS Journaal met gebarentaal
Nieuwsuur
Kassa
Fryslân DOK
VPRO Tegenlicht
Noord-Zuid-Oost-West
BinnensteBuiten

NPO 3

NOS Jeugdjournaal
NOS Studio Voetbal
Van Roosmalen & Groenteman

RTL 4

RTL Nieuws
RTL Weer
RTL Boulevard
Editie NL
Goede Tijden, Slechte Tijden

RTL 5

112 Vandaag

SBS 6

Camping de Wildernis
De Oranjewinter
Hart van Nederland
Shownieuws
50/50

RTL Z

RTL Z Voorbeurs
RTL Z Nieuws

BBC1 The One Show
BBC News at Six
Breakfast
Saturday Kitchen
Football Focus
Final Score
BBC2 Newsnight
Countryfile

16 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2677 reacties
  • 27 december 2024

@Marcia van KPN  Ik ga binnenkort mijn geplande opnames checken. Dank dus voor deze reminder.

Maar hoeveel van de kpn-itv-klanten zitten elke dag op het forum? Het lijkt me daarom goed dat er ook via de tv-ontvanger zo'n reminder bij alle klanten voorbij komt. (Als ik het mij goed herinner heb ik vorig jaar of het jaar ervoor ook al deze opmerking gemaakt.)

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2677 reacties
  • 27 december 2024

Heb mijn topic van 2 jaar geleden gevonden: 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 27 december 2024

Niet iedereen kijkt hier inderdaad. maar zo bereiken we alvast een groep. Ik ga er vanuit dat het, net zoals Marcia in het topic dat je noemt, ook weer meegenomen wordt in de nieuwsbief om meer mensen te informeren.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • 27 december 2024

Klein beetje extra info, voor het geval hier meer vragen over komen:

Omdat nieuwe programma's ook op vele andere momenten van het jaar starten én we elk jaar weer zien dat klanten zelf anticiperen op het opnieuw instellen, doen we bijvoorbeeld geen berichtje via de tv-ontvangers.

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 411 reacties
  • 28 december 2024

Ik stel ook vaak programma’s in om de reclameblokken te kunnen door spoelen, scheelt zoveel tijd bij sommige programma’s (zoals perfecte plaatjes, meilandjes, of zelfs series op rtl crime die al 10 keer herhaald zijn, alleen de reclame blokken zijn nieuw:-))

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 29 december 2024

Vorig jaar was er ook een melding in de berichten box van de ontvanger (TV+ hier) ​@Katana321 , ​@Sanne van KPN .

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2677 reacties
  • 29 december 2024
PeterG schreef:

Vorig jaar was er ook een melding in de berichten box van de ontvanger (TV+ hier) ​@Katana321 , ​@Sanne van KPN .

Of vorig jaar dat bericht (ook) in mijn 5202 voorbij is gekomen dat weet ik niet (meer). Zou zomaar kunnen.

Kijk, ik vind het prima dat het bericht over opnieuw inplannen van serieopnames hier op dit forum geplaatst wordt. Maar het moet zeker ook in een nieuwsbrief geplaatst worden (is dit trouwens al gebeurd?), en persoonlijk vind ik de tv-ontvanger de meest logische plek. Maar op alledrie die plekken is natuurlijk ook prima 😉

mariodings
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 63 reacties
  • 30 december 2024

Ik werd er op gewezen via https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/

Maar aan deze lijst heb ik niks. We gaan het wel zien.

Zou beter passen als popup bij het opstarten bijvoorbeeld of bij het instellen van opnames of….

Hebben jullie geen “Senior User” bij KPN?

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 30 december 2024

Waarom heb niks aan deze lijst ​@mariodings ?

Als je geen van deze volgt hoef je niks opnieuw in te stellen. 

En wat bedoel je hiermee?

Hebben jullie geen “Senior User” bij KPN?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4359 reacties
  • 30 december 2024

Ik weet dat het niet echt in dit topic hoort alleen klopt het dat ik the Streamers van aankomende nacht (1 januari 02:05 SBS 6) niet kan opnemen?

mariodings
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 63 reacties
  • 30 december 2024

@PeterG  dus die lijst is volledig, wat ik niet vermoedde, dan weet ik dat het niet voor mij van toepassing is.

Een senior user is iemand die de gebruikers vertegenwoordigt bij het (voortdurend) ontwikkelen van een applicatie. Al bijna even oud als de weg naar Rome, maar keer op keer nieuw leven ingeblazen door weer een andere stroming zoals DSDM, Prince2, Scrum en gewoon boeren verstand, zoals we dat vroeger noemden.

De senior user verzint een “user story”, zoals : als er iets verandert, wat belangrijk is, dan wil ik er snel en duidelijk van op de hoogte gesteld worden. 

Daarom dat we bij elke update van een app steeds een changelog voor alle gebruikers vrijgeven. 

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 31 december 2024
Ik_Combineer schreef:

Ik weet dat het niet echt in dit topic hoort alleen klopt het dat ik the Streamers van aankomende nacht (1 januari 02:05 SBS 6) niet kan opnemen?

Ah, ik kon het ff niet vinden ​@Ik_Combineer . Maar dat is niet komende nacht maar de nacht erop. Hier kan ik 'm wel opnemen. Echter heb ik ze (deel 1 én deel 2) al opgenomen. Deze uitzending was vanavond, 30 december, al. En de eerste een paar dagen geleden.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Auteur
  • Moderator
  • 30817 reacties
  • 31 december 2024

Ik ga er vanuit dat we zo ongeveer alles hiermee afgedekt hebben ​@mariodings. Mocht het niet zo zijn, hoor ik het ook graag.

Om ook maar even in jullie off topic conversatie mee te gaan.. ;-), ik kan de opname ook gewoon inplannen ​@Ik_Combineer. Hopelijk jij inmiddels ook.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2677 reacties
  • 2 januari 2025
Katana321 schreef:
PeterG schreef:

Of vorig jaar dat bericht (ook) in mijn 5202 voorbij is gekomen dat weet ik niet (meer). Zou zomaar kunnen.

Kijk, ik vind het prima dat het bericht over opnieuw inplannen van serieopnames hier op dit forum geplaatst wordt. Maar het moet zeker ook in een nieuwsbrief geplaatst worden (is dit trouwens al gebeurd?), en persoonlijk vind ik de tv-ontvanger de meest logische plek. Maar op alledrie die plekken is natuurlijk ook prima 😉

Volgens mij is de mededeling over het opnieuw inplannen van serieopnames (tot nog toe) alleen hier in dit topic voorbijgekomen. Ik heb geen melding op mijn 5202 gezien en volgens mij ook niet in een nieuwsbrief. Bijzonder...

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 2 januari 2025

Hier ook nog niks hoor ​@Katana321 . Deze keer. Vorig jaar weet ik wel zeker van wel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10696 reacties
  • 2 januari 2025

We zullen het in ieder geval doorgeven aan de mensen die over de communicatie gaan over de nieuwsbrief. 

Reageer