Skip to main content

Hallo, ik heb een vraag over uitgebreider verwijderen van geplande serie opnames.  
Het lukt inderdaad om opnames uit de lijst “geplande opnames” te verwijderen.  Maar dat stopt het “serie opnemen” niet, er komen hardnekkig steeds weer geplande opnames bij van programma’s waar ik ooit “serie opnemen” heb gekozen.

Voordat de laatste software-update was geïnstalleerd zag je (onder de actueel geplande     opnames) ook de programma’s die gepland zouden gaan worden zodra ze binnen de planningstermijn zouden komen.  Die kon je dan verwijderen en daarmee voorkomen dat het programma ooit een geplande opname zou worden.

Die lijst is niet meer zichtbaar, en het lukt me niet meer een “serie opnemen” voorgoed ongedaan te maken.

Heeft iemand de oplossing?

Alvast dank.

Robs itv

Heb je de hele lijst doorgelopen?

Misschien staat hij er 2x of meer in, dat gebeurd ook wel eens. 

Als hij uit geplant is gehaald, dan mag hij van die serie niets meer opnemen.

De opgenomen programma's blijven wel staan, die moet je handmatig uit opname verwijderen.

Anders doe een harde reset, zie hier.   Dus terug na fabrieksinstellingen met software opnieuw installeren. 


Dank voor je antwoord, ik ga het proberen.


Hallo @Robs itv Is het inmiddels gelukt met de tip van Joop? Laat het gerust weten!


Ha Bart,

het lijkt gelukt te zijn.  Hartelijk dank voor je bevestigingsvraag.

Rob


Reageer