Skip to main content

wanneer wordt het probleem van de serieopnames opgelost? Het heeft altijd goed gewerkt maar sinds enkele weken is het een drama. NCIS en NCIS Los Angeles kan ik bijv niet meer als serie opnemen. Alleen los en dan mis ik er nog wel een.

Hoi @Emdee. Wat vervelend dat je problemen hebt met seriematig opnemen. Heb je alleen problemen met het opnemen van NCIS en NCIS LA of ook andere programma's? Heb je per seizoen ingesteld dat je het seriematig wilt opnemen? Ik hoor graag van je!


Ik heb er met name bij NCIS last van. Hier lopen meerdere seizoenen door elkaar. Het heeft altijd gewerkt maar sinds een paar weken lukt alleen nog maar opname per keer.


Op welke zender wil je NCIS seriematig opnemen en hoelaat? Ik zal intern navragen of dit een bekend probleem is en of dit verder uitgezocht kan worden.


Hier hetzelfde probleem alleen dan met Wheeler Dealer op discovery Chanel (22:30 uur) Serie opname doet hij gewoon niet, een losse aflevering wel. Ik moet dus elke dag een aflevering opnemen. Dramatisch!!!


Hier hetzelfde probleem alleen dan met Wheeler Dealer op discovery Chanel (22:30 uur) Serie opname doet hij gewoon niet, een losse aflevering wel. Ik moet dus elke dag een aflevering opnemen. Dramatisch!!!

Ik heb dit ook zojuist doorgezet. Bedankt voor het doorgeven! Zodra er meer bekend is, kom ik er op terug.


Het lijkt er op dat het op de publieke zenders wel goed gaat en op de commerciële niet. Kan dat? Ik baal er ook van want ik heb nu al veel gemist van mijn favoriete series. 🙁


Zijn er nog steeds problemen met het opnemen van NCIS, NCIS LA en Wheeler Dealers? 


Reageer