Skip to main content

Bij RTL 8 lukt het ondanks het verwijderen van alle oude opnames niet. Restart van de TV ontvanger, "frisse start", vernieuwen van de software, verwijderen van persoonlijke instellingen. Niets helpt.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi Oubur, welkom op het forum! Welke serie probeer je op te nemen? Kun je de afleveringen wel los inplannen? 


Het is op rtl 8 en ik kan wel losse opnames inplannen. Ook in de app werkt het niet.


Dank je, Oubur, maar ik moet toch echt weten welke serie het is. Mocht je dat liever niet openbaar willen benoemen, dan kun je het in je forumprofiel kwijt (veld ‘persoonlijke opmerking’). Vul ook de rest van je profiel even in, dan kan ik hier naar kijken. Reageer even weer als je dit gedaan hebt.


Beste Erik, RTL 8 the flying doctors. Uitzenden rond 17.30 uur. Ik heb al mijn modem gereset, een schone start gemaakt bij de TV decoder. Ik krijg het idee dat de "nieuwe" software het probleem is. 


Dank je! Nog een checkvraag voor ik hier verder achteraan kan: als je kijkt bij ‘geplande opnames’ zie je Flying Doctors daar dan ook bijstaan? Zo ja, wil je die daar verwijderen en dan nog eens proberen of je de serie opname kan inplannen?

 


Goedenavond Erik, ik had alle geplande opnames al verwijderd. Bij opnieuw inplannen van een serie gebeurt er niets.


Ik heb hier nog geen uitsluitsel over, Oubur. Als we het hier testen dan lukt het inplannen wel. Wil je eens testen of het wel lukt om de serie in te plannen via de iTV app op telefoon of tablet, of via tv.kpn.com?


Goedemiddag Eric,

Ik kan in de Itv app zien dat er tot 19 november opnames gepland staan. Ik kan niet zien of dat als set gebeurt is. Ik denk nog steeds dat het aan de software ligt van de decoder of de decoder zelf. Ik kan denk ik het beste wachten tot 19 november en dan kijken of er spontaan verder gegaan wordt. Bij elke "handmatige” opname heb ik aangegeven dat het om een serie gaat. 


Lijkt me inderdaad het beste, Oubur. Als het in de app dan inderdaad netjes doorloopt na de 19e. Dan zit de serieopname an sich wel goed. En dan moeten we inderdaad even verder gaan kijken naar de ontvanger.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Oubur. Loopt de serieopname nu wel netjes door?


Beste Erik, ik heb het een aantal dagen aangezien. De opnames lopen weer zoals het hoort. Wel grappig dat de eerste van de serie in juni lag. Daarna ging het gewoon verder vanaf 19 november. Mijn dank voor de moeite om het aan de kpnkant verder uit te zoeken.

Vriendelijke groet

Eric


Goed om te horen, Oubur!