Skip to main content

Bij Telfort kon je tot de overgang naar KPN op 10/11 oktober het serie-opnemen na de laatste aflevering annuleren, waardoor de afzonderlijke afleveringen in chronologische volgorde in het opname-menu verschenen naast alle andere opnames. Dan wist je welke opnames als eerste na een jaar niet meer beschikbaar zouden zijn.

De serie blijft nu met de datum van de laatste opname in de volgorde staan. Dat betekent dat een jaar na de eerste opname in die serie deze nog niet verschijnt in te vervallen opnames, maar pas een jaar na de laatste opname van de serie. Alle eerdere opnames van de serie zijn dan verwijderd!

Graag een oplossing voor dit probleem.

Telfort mailde:

Dit weekend wordt u klant bij KPN. Achter de schermen verandert er van alles, maar u merkt hier niets van.

Niet dus.

Hoi geertq, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Onlangs is het tv menu gewijzigd waardoor het overzicht er iets anders uitziet. Onder opnames heb je nu aan de linkerkant de optie om het op alfabet of op datum in te stellen. Vink je de laatste aan, dan zal de oudste opname onderaan komen te staan :wink:


Robin,

Jammer dat je hier zes dagen over gedaan hebt. Het antwoord is niet juist. Ik schreef:

De serie blijft (nu) met de datum van de laatste opname in de volgorde staan. Met laatste bedoelde ik nieuwste, dus niet de oudste. Dus de hele serie heeft de datum van de nieuwste opname in die serie.

Verder zou ik graag gewoon kunnen mailen naar KPN.


De serie blijft (nu) met de datum van de laatste opname in de volgorde staan. Met laatste bedoelde ik nieuwste, dus niet de oudste. Dus de hele serie heeft de datum van de nieuwste opname in die serie.

Dat was in het oude menu ook al zo.


De serie blijft (nu) met de datum van de laatste opname in de volgorde staan. Met laatste bedoelde ik nieuwste, dus niet de oudste. Dus de hele serie heeft de datum van de nieuwste opname in die serie.

Dat was in het oude menu ook al zo.

Bij Telfort kon je tot de overgang naar KPN op 10/11 oktober het serie-opnemen na de laatste aflevering annuleren, waardoor de afzonderlijke afleveringen in chronologische volgorde in het opname-menu verschenen naast alle andere opnames.

 


En nu blijven ze keurig bij elkaar in één mapje…. Veel makkelijker vinden zonder de opnames steeds op alfabet te zetten.

Dat was in het oude menu ook zo, als je de serie niet bij gepland verwijderde.


Peter,

Ik zet(te) ze alleen op alfabet om iets op te zoeken. Het enige wat ik wil, zoals dat bij Telfort ook zo was, dat het mapje (zoals u dat noemt) uitgevouwen kan worden.

Anders word ik te laat gewezen op te vervallen opnames. Ik heb uitgelegd waarom dat zo is. Als u het niet snapt wacht ik het antwoord van een KPN-deskundige af.


Het is precies hetzelfde is als met het oude systeem:thumbsup_tone2: Zo'n mapje in "gemaakte opnames” kan je gewoon openen zodat je alle afleveringen op één (!) rij ziet. Makkelijk toch? Dan zie je ook gauw genoeg of de laatste bijna een jaar oud is.

word ik te laat gewezen op te vervallen opnames.

Opnames vervallen na een jaar…. als je het dán nog niet gezien hebt….

Ze vervallen eerder (de oudste) als er onvoldoende ruimte is voor nieuwe opnamen.


Dan moet ik het zelf maar bijhouden.

Dit is een verslechtering t.o.v. Telfort, terwijl er gezegd werd dat er niets zou veranderen.


Dit is een verslechtering t.o.v. Telfort, terwijl er gezegd werd dat er niets zou veranderen.

Dit heeft niets met de overgang naar KPN te maken.

Het hele tv platform is gewoon vernieuwd. Als je abo Telfort zou zijn gebleven was dit ook gebeurd.


Ik vind toch dat ik zelf het meest zicht op hoe snel ik iets wil en kan bekijken.


Het is nu eenmaal zo dat ik van Telfort informatie kreeg als er iets ging veranderen. Dat is voor dit onderwerp niet gebeurd.

Daarom verwijt ik Telfort/KPN bij de overgang stiekeme veranderingen doorgevoerd te hebben.

Ik weet er nog meer, maar dat komt later.

En o ja: waarom kan ik niet gewoon mailen naar de klantenservice?

En bent u (PeterG) werkzaam bij de KPN klantenservice?


Dit is geen wijziging in het abonnement. Dit is alleen wijziging qua uiterlijk, maar ik zal je feedback meenemen. Bedankt. 

En PeterG is geen medewerker zoals ik. Maar een graag geziene gast met een schat aan ervaring en kennis over onze producten. 


Bedankt voor deze antwoorden. Over andere veranderingen zal ik eventueel een nieuw bericht starten.

Resteert nog: waarom kan ik niet gewoon mailen naar de klantenservice? Of appen.


We hebben allerlei andere contactmogelijkheden: Telefonisch, via chat, Facebook of Twitter en via het Forum. Daar hebben we voor gekozen.


We hebben allerlei andere contactmogelijkheden: Telefonisch, via chat, Facebook of Twitter en via het Forum. Daar hebben we voor gekozen.

Heb ik het hierbij als oplossing gemarkeerd?


Wat is het telefoonnummer?


De telefonische klantingang bij KPN is 0800-0402, geertq.