Skip to main content

Series opnemen: moeilijk onderscheid te maken tussen de opgenomen afleveringen

• February 26, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik neem vaak series op maar ik kan nooit zien welke aflevering nou de laatste is van een serie en als je dan een paar weken achter loopt met kijken heb je weer een paar afleveringen van een nieuwe serie gemist. 

Wanneer er bij de titel van een aflevering naast het serienummer en het afleveringsnummer ook staat vermeld hoeveel afleveringen er in die serie zitten.…

Bv S4A22/34

Serie 4

Aflevering 22 van 34

Kun je op tijd zien wanneer je weer een nieuwe serie moet programmeren.....

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Charlie, dat is natuurlijk niet praktisch! Ik zal dit als feedback terugkoppelen. Heb je ook een concreet voorbeeld van een programma en zender voor mij? Eventueel met een screenshot? 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

@Remco van KPN,

Het zou natuurlijk nog fijner zijn als het nieuwe serie opnemen van de TV+ ontvangers (inplannen van huidige én volgende seizoenen) ook gaat werken in de mobiele apps.

Ik neem aan dat dat bij jullie op de radar staat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2026

Remco…

Wat is niet praktisch?

Dat ik niet kan zien welke aflevering de laatste is van een serie...of dat jullie naast het afl nummer ook het serie totaal zetten?

Ik kijk nog (misschien ouderwets) via de Arris VIP 2952 ontvangers…beneden en boven

Maar bij mij stopt elke serie op elke zender tenzij ik toevallig de nieuwe serie heb in geprogrammeerd.

En ik kan me vergissen hoor..

Gebeurt wel eens in de paar jaar

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank voor de toelichten! Dat staat inderdaad op de radar ​@Wartywolfs!  Ik zal de feedback verder terugkoppelen.