Skip to main content

Geachte Heer en of Dame ik vind de service van KPN zeer slecht ik had gister een storing ben gaan zoeken naar telefonisch contact met KPN  dat is me zwaar tegengevallen het in contact komen met KPN  kost gewoon €.1,00 per minuut en dan krijg je een bandje U bent de eerst volgende wachtende dit heeft mij in totaal €.18,00 aan extra telefoonkosten opgeleverd en nog heb ik geen persoon gesproken ik vind dit echte oplichting van jullie KPN klanten ik ga er dan ook alles aan doen om dit geld terug te vorderen bij KPN wanneer ze dit niet terugbetalen start ik een procedure want servicenummers behoren gratis te zijn 

Ik hoop dat U KPN dit snel zult oplossen ik betaal elke maand netjes mijn rekening dan verwacht ik van KPN betere service.

B.M.J. van Remmerden.

Het telefoonnummer van KPN is 0800 0402. En dat is gewoon gratis.

 


Het nummer van kpn is 0800-0402 en is al jaren gratis. Overigens was er gisteren een landelijk storing.


Ok Joep en Rick bedankt dit wist ik niet en via Google krijg je alleen servicenummers die dus geld kosten en dat er een landelijke storing was klopt had later wel gewoon ontvangst heb het storingsnummer opgeslagen fijn weekend


Goedemiddag @Mirageworld en welkom hier op het Forum :)

 

Ik zie dat je vraag reeds is beantwoord door @Nick83 en @Joep1965 en kan daar verder weinig aan toevoegen. Het nummer wat je hebt gebeld, is waarschijnlijk van een dure 'doorverbindservice'. Dit soort bedrijven kunnen je voor een absurd hoog tarief doorverbinden naar andere bedrijven of personen, waaronder dus ook KPN. Zonde geld natuurlijk maar ook iets waar we als KPN zijnde geen invloed op hebben 😞 Sla het nummer 0800 0402 voor de zekerheid op zodat je ons in de toekomst (indien nodig) altijd kunt bellen zonder hierbij kosten te maken! En mocht je een keer andere vragen hebben, laat het dan vooral weten. 

 


Vandaag bijna 2 uur bezig geweest om internet en tv weer aan de praat te krijgen. Persoonlijk advies en hulp krijg je niet en als je belt krijg je een sms gestuurd en kun je weer opnieuw beginnen. Is nu al de 2e keer dat expedia box V10 ermee stopt. Na de 1e keer werkte spontaan de tv gids weer wat beter. Vantevoren de klanten informeren zou prettig zijn en niet achteraf. Vind de service van kpn echt slecht. Je zou verwachten dat ze iets geleerd hebben van de trage tv gids. Als de box er binnenkort weer mee ophoud, ben ik er wel klaar mee en ga dan zeker overstappen, inclusief mijn mobiel abonnement. Mijn advies aan familie en vrienden is om zeker niet naar kpn te gaan. 


Als u inspreekt ik wil een medewerker spreken wordt u prima geholpen hoor. En u weet zeker dat er niet een kabeltje kapot is of iets dergelijks.  Een modem start niet zo maar ineens opnieuw op hoor. Vertel wat er aan de hand is dan gaan we een oplossing zoeken.


PARDON. Gelijk maar beginnen om het probleem bij de klant neer te leggen. Niet erg tactisch.                           Een kabeltje kapot.????!!!  Continu de foutcode 846.

De box had geen internet verbinding en na meerdere keren gereset, werkte het eindelijk. Als je belt krijg je niet de optie te horen om een medewerker te spreken. Het systeem werkt nu wel weer, maar het menu niet en kan niet mijn voorkeuren instellen.


Pardon? Op dit forum helpen klanten elkaar en als we er niet uitkomen dan springt een moderator bij. Ik ben zo'n,n klant. Met de beste bedoelingen wilde ik u helpen maar blijkbaar bent u daar niet van gediend.  Succes verder.


Mijn excuses in deze, maar je hoopt op een oplossing.


Geaccepteerd uiteraard :wink: er zijn hier veel mensen met heel veel kennis van de materie.  Meer dan bij de gemiddelde klantenservicemedewerker. Kunt u zo duidelijk mogelijk aangeven tegen welk probleem u aanloopt? En u heeft de v10. Een prima modem normaliter.  Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur? Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Heeft u glasvezel of koper?


De tv is aangesloten dmv een draadloze verbindingsset en er zijn geen extra aansluitingen en ik heb glasvezel. De klachten zijn/waren. Begin januari viel alles uit. TV en internet en wifi. Diverse testen gedaan via de kpn site, zonder resultaat. Box had geen internetverbinding, maar na 15 minuten opstarten werkte alles weer en dd tv gids was stukken beter. Vandaag hetzelfde, maar alles los gehaald en opnieuw geactiveerd en instellingen teruggezet, zonder resultaat, tot.... 20 minuten later alles het weer doet. Kan helaas de tv instellingen niet aanpassen, krijg een blauw scherm. Heb ook laatst wifi versterkers gekregen,  naar dat werkt ook niet. Snap je dat je dan een beetje klaar bent net kpn. Alvast bedankt. Groetjes cornelis 


Eigenlijk wist ik al waar het probleem zat. Dat bevestig je nu ook. De draadloze verbindingsets! En nu moet ik het voorzichtig brengen natuurlijk :wink:. Draadloze verbindingsets versturen data via het electriciteitsnetwerk. Dat kan best goed gaan. Maar draadloze verbindingsets kunnen erg slecht tegen ledlampen, dimmers en telefoonopladers en dan gaan ze het hele netwerk ruïneren.  En ongetwijfeld heb je die in huis. De dvs 1200 wil nog weleens lukken maar de 200 is een drama. Een stabiele oplossing is een draadloze verbindingset nooit.  Ga een dagje testen zonder. Probeer de dvs te vervangen door een kabel.  Veel werk maar je probleem is definitief opgelost. Toevallig sprak ik net hier iemand met dezelfde problemen en die waren opgelost toen de ontvanger verbonden was met een kabel. En dan maakt het niet uit of je provider a of b hebt. Het probleem zal hetzelfde zijn. Dit is niet wat je wil horen maar mooier kan ik het niet maken.


We gaan het proberen. Bedankt voor je meedenken.👍


Hoi @C1307 , is het met behulp van @Joep1965 zijn input nog gelukt om je probleem te verhelpen?


Na wat aanpassingen, werkt nu alles gelukkig naar behoren. Bedankt voor de interesse.


Mooi om te horen en bedankt voor deze terugkoppeling @C1307 :) Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!