de tv ontvanger brandt overdag wit en knippert ‘savonds rood/ wit.
alles gedaan reset box, reset tv ontvanger, tv ontvangers opnieuw verbonden.
Een nieuw stopcontact laten zetten etc. Niets helpt.
Tv hapert door dit voorval met enige regelmaat.
Dat is inderdaad niet goed, wat
als ik bel met kpn moet ik toch een van die dingen weer proberen. Met als gevolg 0 resultaat.
Eén medewerker zei dat ik een stroomstoring had.
Door een elektricien na laten kijken. Nieuw stopcontact gezet.
mocht ook niet baten!
Oranje / rood is vaak niet best. En ook de melding dat je alles eigenlijk al geprobeerd hebt , maar niks werkt, is niet goed!
Ik zou vanuit KPN enkele metingen kunnen doen, zodat we kunnen achterhalen waar het fout gaat. Zit je aangesloten op glasvezel? Dan kan je ook het glasvezelkastje nog even herstarten / stroomloos maken.
Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan kan ik je sneller helpen!
Hoi
De stand van zaken is nog precies hetzelfde. Ik kon die avond niet verder berichten.
Mijn gegevens/profiel heb ik aangevuld!
Dankjewel voor de gegevens. Ik zie echter dat met de verbinding zelf niets mis is. Mag ik vragen hoe je de Experiabox hebt gereset? Dit door het kleine resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. Zou je dat alsnog willen doen als je het niet hebt gedaan? Als je dat al wel hebt gedaan gaan we een monteur inplannen.Â
Â
Ik had dat idd al een keer gedaan, maar zonder resultaat. Nu heb ik dit herhaald en het lampje brandt WIT dus ik kijk het nu even aan!!
Dank voor je reactie!!
Dat is fijn. Hou het even in de gaten en laat het ons weten, dan gaan we gelijk een monteur inplannen.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.