Skip to main content
Het lampje van de experiabox V10 brandt constant oranje. De andere lampjes zijn groen.

de tv ontvanger brandt overdag wit en knippert ‘savonds rood/ wit.

alles gedaan reset box, reset tv ontvanger, tv ontvangers opnieuw verbonden.

Een nieuw stopcontact laten zetten etc. Niets helpt.

Tv hapert door dit voorval met enige regelmaat.
Welke lampje is er oranje? Eventueel een foto plaatsen svp


het lampje lijkt rood, maar is oranje
Hier is inderdaad iets mis met de verbinding. Je kan wachten op een medewerker maar dat duurt doorgaans 48 uur. Of je belt de klantenservice 0800-0402 dag en nacht gratis bereikbaar. Laat je niet afschepen met we sturen een nieuw modem.
Beste @Hockey



Dat is inderdaad niet goed, wat @Joep1965 al zegt kan met jou verbinding te maken hebben. Maar er kan in de modem ook iets mis (bug) zijn. Heb je de modem eens uitgezet met de POWER-knop? Even 10 seconde wachten, en daarna weer aanzetten. Wacht totdat ie helemaal is opgestart, kleurt ie daarna ook nog oranje?
Alles al geprobeerd. Tv ontvangers opnieuw verbonden, router opnieuw opgestart, router gereset, tv ontvanger gereset, router opnieuw opgestart, kabel vernieuwd.

als ik bel met kpn moet ik toch een van die dingen weer proberen. Met als gevolg 0 resultaat.

Eén medewerker zei dat ik een stroomstoring had.

Door een elektricien na laten kijken. Nieuw stopcontact gezet.

mocht ook niet baten!
@Hockey, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Oranje / rood is vaak niet best. En ook de melding dat je alles eigenlijk al geprobeerd hebt , maar niks werkt, is niet goed!



Ik zou vanuit KPN enkele metingen kunnen doen, zodat we kunnen achterhalen waar het fout gaat. Zit je aangesloten op glasvezel? Dan kan je ook het glasvezelkastje nog even herstarten / stroomloos maken.



Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan kan ik je sneller helpen!

Hoi @Hockey. We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje! 


De stand van zaken is nog precies hetzelfde. Ik kon die avond niet verder berichten.

Mijn gegevens/profiel heb ik aangevuld!


Dankjewel voor de gegevens. Ik zie echter dat met de verbinding zelf niets mis is. Mag ik vragen hoe je de Experiabox hebt gereset? Dit door het kleine resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. Zou je dat alsnog willen doen als je het niet hebt gedaan? Als je dat al wel hebt gedaan gaan we een monteur inplannen. 

 


Ik had dat idd al een keer gedaan, maar zonder resultaat. Nu heb ik dit herhaald en het lampje brandt WIT dus ik kijk het nu even aan!!

Dank voor je reactie!!


Dat is fijn. Hou het even in de gaten en laat het ons weten, dan gaan we gelijk een monteur inplannen. 


Reageer