Skip to main content

Wij hebben ook met enige regelmaat de melding 'geen signaal' op de tv. Als wij dan het zwarte kpn kastje bij de tv uitschakelen en na een minuut weer opstarten komt er wel beeld. Ik lees dat wij niet de enige zijn, gaat de kpn hier iets aan doen ?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik zie niet waar ik een serienummer kan invoeren in mijn KPN, bij profiel ! Het serienummer van de ontvanger die beneden staat is (...) . Het feit dat alles ook nu nog steeds periodes wel goed functioneert lijkt er toch op dat de kabels goed zijn en zitten ? Of denk jij hier anders over. De ontvanger heb ik al eens omgeruild met die van onze 2de tv, maar toen bleef het probleem zich beneden voordoen.


Dank @Frank van den Brink Ik durf het je niet met zekerheid te zeggen: een andere HDMI-kabel uitproberen is in elk de moeite waard. Ergens lijkt er iets niet stabiel te zijn in de verbinding tussen de tv en de tv-ontvanger en ik denk dat het goed is om die optie uit te sluiten.  Wat voor tv heb je trouwens? Heb je deze ook al eens helemaal stroomloos gemaakt? Ik heb je ontvanger zojuist doorgemeten en kom geen opvallende zaken tegen. Ik wil 'm met alle plezier resetten en dergelijke. Vind je dat ok? Als je dit liever hebt op een moment dat jet jou uitkomt, kun je wellicht ook contact opnemen met de klantenservice (0800-0402) waar ze dit ter plekke kunnen doen. 


Hoi Bart. Dank weer voor je reactie. Op dit moment is er al een paar dagen niks verkeerd gegaan. Dit is na een paar dagen na de frisse start en die andere herstart begonnen. Ik zal idd een andere HDMI kabel tussen de ontvanger en de tv zetten. Ik zal sowieso de stroom een keer meerdere uren van de tv afhalen dit weekend. Ik ben op dit moment erg druk en wil het door jou laten resetten van de ontvanger graag naar volgende week doorschuiven. Ik meld me dan een dag van te voren als het mij uitkomt, dan zien we wel of het jou ook uitkomt.  Onze tv is een LG, en ik kan er niet zo snel achter komen welke precies , maar ik denk een LG LB73.


Hoi Bart. Sorry voor de afwezigheid, maar dat had zo zijn redenen. Problemen bleven zich toch wel voordoen. Ik heb gisterenavond een andere HDMI kabel tussen het kastje en de tv gedaan. Ik meld mij binnenkort met wat dit teweeg heeft gebracht. 


Prima, @Frank van den Brink Laat het gerust weten. 


Hallo Bart. Sinds de nieuwe HDMI kabel is er geen uitval meer geweest. Ik heb er zelf niet aan gedacht om dit te proberen omdat er een nieuwe HDMI kabel was ingezet nog niet zo lang geleden. Nogmaals dank voor je snelle hulp 😊