Skip to main content

Ik wilde gisteren na voetbal mijn favoriete detective serie “Sillent  Witness” terug kijken maar daar was geen optie ineens meer voor normaal kun je de groene knop gebruiken. Waarom is deze optie eruit gehaald?

 

Kan een foutje zijn. Kan ook zijn dat de producent bepaald heeft dat het niet meer terug gekeken mag worden.


Het zou zomaar kunnen maar het is wel zo fijn als dat ergens aan wordt gegeven. Ik kijk hoe het er vanavond voor staat en is dit weer zo wil ik duidelijkheid. We betalen immers voor interactief tv kijken en als je b.v werkt kan men toch niet klakkeloos programma’s er uit schrappen beetje vreemd.  


Er zijn meer programma's waarbij het niet toegestaan is om terug te kijken. Dus zo vreemd is het niet.

Op Comedy Central bijvoorbeeld Friends, ook niet terug te kijken.


Ja begrijp ik heus wel maar bij dit programma was het altijd een optie anders zou ik hier niet zeuren


In de app kan ik trouwens gewoon heel seizoen 8, 9 en 10 bekijken. Gratis. Ik denk dat da onderdeel is van het pluspakket. 

 


Maar ik zie dat men nu bezig is met seizoen 22 😄


RTL stelt al enige weken deze serie niet meer beschikbaar voor Begin Gemist en Terugkijken. Dit is bij alle providers het geval. Ik zie i.i.g. dat dit ook bij Ziggo (go) niet is terug te kijken. Ik vermoed zo maar dat ze dit ten faveure van RTL XL doen.

Voortaan alsnog kijken dan de serie opnemen. Moet je wel het opnemenpakket hebben. Gratis indien 2 of meer decoders en anders slechts € 4,99 per maand.


Voortaan alsnog kijken dan de serie opnemen. Moet je wel het opnemenpakket hebben. Gratis indien 2 of meer decoders en anders slechts € 4,99 per maand.

Niet altijd gratis bij 1 of meer ontvangers. Bij Alles-in-1 Instap met 2 ontvangers moet je wel gewoon € 4,99 betalen...