Skip to main content

Ik kan Detectives op Donderdag (Silent Witness) bij RTL8 niet opnemen. Op vrijdag kan ik Silent Witness niet opnemen op BBC first. Doe ik iets fout, staat er een instelling verkeerd of ligt dat ergens anders aan?

Hallo @arnoudj,

Wat gebeurd er dan precies? Ik kan ze hier probleemloos inplannen.


Ik ga in de Gids naar het betreffende programma, kies dan voor opnemen, de hele serie. Druk op OK en dan gebeurt er verder niets. Kies ik voor één opname dan gaat het wel goed. 

Probeer ik voor vanavond Midsomer Murders in te stellen met eblauwe knop]/Plan serie opname/opslaan dan worden beide afleveringen opgenomen. Doe ik precies hetzelfde bij Silent Witness (wat later op dezelfde zender) dan komt het opname tekentje er niet in te staan en zal er dus niets worden opgenomen. Rara?

Bedankt voor je moeite, trouwens,

Paul 


Hallo @arnoudj,
Zou je is willen kijken dat als je bij Menu→ Opnames → Geplande opnames kijkt of daar nog verlopen seizoenen tussen staan van de serie? Als je die verwijderd zou het wel moeten lukken meestal. 


Yes! Dat is het. Ik had nog één oude geplande opname staan. Super dat je daaraan dacht. Ik ben je zeer dankbaar want ik heb me rot gezocht. Kan ik weer rustig gaan slapen vannacht 🙂.

groeten,

Paul


Top! dat is een bekende bug die binnenkort opgelost wordt. 

Graag gedaan, hopelijk kun je snel genieten van deze serie 🙂


Hoi @arnoudj, goed om te lezen dat het inmiddels al is gelukt met de hulp van Chris! Veel plezier met je serie en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


hier het zelfde met Silent Witness.    ik ben een paar maanden lid bij kpn.   wat is de oplossing??


Hallo @Hassie54,

De oplossing staat hierboven in het groene gedeelte. ;)


op rtl  neemt  hij Silent Witness  niet op  en op bbc  first wel ,    heb ook gedaan wat er in het groene stond. en daar stonden geen verlopen seizoenen in,

dus heb wel een probleem


Hallo @Hassie54,

Wat gebeurd er dan precies? 
 


als ik Silent Witness op neem op rtl 8  en bijv  ook Silent Witness  op neem op bbc first. dan word er maar 1 opgenomen.  

op 1 van de 2 zender zijn de oude afleveringen en de ander de nieuwe.  ( dus niet het zelfde)

en  de opnames  zijn op verschillende dagen.snap er dus niets van….


Hallo @Hassie54,
Staat het in de gids ook zo vermeld dan? (Voorbeeld : Seizoen 2, aflevering 3) die niet overeen mag komen met de aflevering op RTL8 ? Heb je al eens geprobeerd om de tv ontvanger een harde reset te geven via deze stappen vanaf stap 2


Ik neem ze altijd op als “1 aflevering” dus niet als seizoen. Dat gaat altijd goed.

Dus op bv RTL 8 op donderdag dus 2 X als “1 aflevering” om ze beide te hebben (want = 1 verhaal).


harde reset al gedaan

 

PeterG.   ga het de week uitproberen

 


Het itv systeem kan dus niet omgaan met 2x dezelfde naam ?


@KeesYagi Niet altijd in de oude software nee.