Skip to main content

Vanaf 3 februari j.l. nieuwe klant bij KPN. Ontvang nu de KPN box 12b en een UHD ontvanger. Omdat ik een Android tv heb wil ik gebruikmaken van KPN TV+ (met TVzenders). Wilt u deze box aan mij opsturen ? Of moet ik eerst het abonnement binnen 14 dagen herroepen ?   

Dag @jagt58arie als u al een mooie Android tv hebt heeft de nieuwe box weinig of geen meerwaarde.  U kunt alle apps al via de tv kijken.  Daar heeft u geen box voor nodig. Mocht u het toch willen dan moet u inderdaad het huidige abonnement herroepen en de nieuwe abonnementsvorm bestellen.  Maar nogmaals het voegt m.i. niets toe.


Het enige voordeel van de TV+ Box is dan dat daar de F1TV Pro app wel op te installeren is terwijl deze in Nederland ontbreekt op de Android TV's van o.a. Sony.


Hallo @jagt58arie morgen even bellen met 0800 0402 of even langs de lokale KPN-winkel gaan.

 


Hi @jagt58arie, goed om te zien dat er al hulp toegesneld is in jouw topic. Ik hoop dat je er uit gekomen bent met bovenstaande adviezen.

Als je eerst meer wilt weten over KPN TV+, kan je hier verder lezen op ons forum: