Skip to main content
Vraag

Sinds 3 weken kan ik geen tv meer kijken op mijn laptop

• June 25, 2026
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Tegenwoordig kan ik ondanks de vele veiligheids lagen van inloggen geen tv meer kijken op kon tv op mijn laptop. Een heel scala aan foutmeldingen komt voorbij. Dat lijkt willekeurig. Of ik nu Firefox of Safari probeer. En dat sinds ca 3 weken. Ben klaar om over te stappen

5 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 25, 2026

Beste ​@CV3705 gebruik je dit adres op je pc om tv te kijken: https://tv.kpn.com/ ?

Wat voor concrete (fout)meldingen krijg je, noem eens een paar voorbeelden of screenshots?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 25, 2026

Tegenwoordig kan ik ondanks de vele veiligheids lagen van inloggen geen tv meer kijken op kon tv op mijn laptop. Een heel scala aan foutmeldingen komt voorbij. Dat lijkt willekeurig. Of ik nu Firefox of Safari probeer. En dat sinds ca 3 weken. Ben klaar om over te stappen

Met dreigen los je zo wie zo geen probleem op.

Ook bij andere providers kan je tegen hetzelfde probleem oplopen.

1. zie reactie van JanD
  2. Hoe is de Laptop verbonden met de KPN modem (router)
  3. Een VPN kan ook voor dit soort problemen zorgen.
  4. Ook als je iet op je eigen netwerk zit, kan je problemen ondervinden.
  5. Probeer het eens met de browser Edge en / of Chrome.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Gebruik geen vpn als je kpn tv gebruikt. Inloggen als er een vpn aan staat is al helemaal onmogelijk. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2026

Edge en Chrome zelfde probleem. Interessant dat ik met dezelfde instellingen en apparatuur (en zonder VPN) opeens problemen heb en daarvoor niet. Volgens mij gaat het om onlogische veiligheid van de kant van KPN. Ben via mesh van Orbi verbonden. En dat al ruim 3 jaar. Kan eenvoudige iphone foto niet uploaden. Foutmelding:3016 aan bepaalde restricties wordt niet voldaan. Verlaag de resolutie van de player

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2026

Overbodige vraag waarschijnlijk. Je lijkt me vrij technisch onderlegd. Al eens de cookies gewist voor tv.kpn.com?