Skip to main content

Herkenbaar verhaal, heb ik ook. Plus dat ik sommige opgenomen programma’s niet kan terug kijken; ‘er is een systeemfout opgetreden’ of zoiets. Bij dat laatste lukt het na 2 of 3 keer soms wel, maar regelmatig lukt het helemaal niet meer.

Maar goed, ging hier eerst over haperende tv verbinding; ook ik heb twee ontvangers, met kabel aangesloten op modem, internet via glasvezel.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sinds een aantal maanden heb ik last van haperingen op de TV. We waren xs4all klant (helaas niet meer), dus een fritzbox modem. Internet glasvezel, tv kasten via kabel aangesloten, Netflix e.d. via wifi. Opgenomen programma’s kan ik soms niet terug kijken, soms heel slechte beeldkwaliteit. Netflix hapert af en toe ook. In huis heb ik 3 wifi versterkers (ook van Fritzbox), en sinds een maand zonnepanelen. Omvormer zit op de wifi, maar wel op 15 meter afstand van het modem.

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Balen dat je hier problemen mee ervaart @Edo36 😕

Puur even om te testen: wat gebeurt er als je die omvormer tijdelijk even van de wifi afgooit? En om nog grondiger te testen, de wifiversterkers ook even? Ik ben heel benieuwd of de tv weer storingsvrij is als er verder niks aan is gesloten op je Fritzbox, zo ja, dan weten we dat het signaal wél goed binnenkomt maar dat er ergens ná het modem een storingsbron aanwezig is.


Hoe staat het er nu voor @Edo36? Heb je dingen kunnen testen en zo ja, wat waren de bevindingen?


Nog niet geprobeerd. Hij doet het af en toe niet goed, dus ik probeer het als hij weer hapert.


Helemaal prima, ik hoop dan dat het nog heel lang duurt voordat ik weer wat van je hoor, aangezien dat in zou houden dat je heel lang geen haperingen hebt 😉