Skip to main content
Beantwoord

Sinds de laatste update is het menu van de tv traag en werkt het deels niet

• June 15, 2021
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Corina van Dam-Roos
Nieuwkomer

Sinds de laatste update is het menu van de tv traag en werkt het deels niet. Als ik in het menu op terugkijken druk, verandert het beeld in het groen, met af en toe een flits van de programma's. Niet te gebruiken dus. Kan dit opgelost worden? 

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hallo @Corina van Dam-Roos, heeft u nog een Motorola ontvanger? 

Zo ja, dan kan deze kosteloos omgeruild worden; https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

Heeft u een andere ontvanger, geef deze dan eens een ‘frisse start’

Dit is te vinden onder: menu-instellingen-systeem-frisse start

Een frisse start zet alles terug naar beginwaarden, er worden daarna nog wel updates geïnstalleerd. Laat deze dan ook gewoon lopen tot de installatie klaar is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Corina van Dam-Roos
Nieuwkomer

Sinds de laatste update is het menu van de tv traag en werkt het deels niet. Als ik in het menu op terugkijken druk, verandert het beeld in het groen, met af en toe een flits van de programma's. Niet te gebruiken dus. Kan dit opgelost worden? 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 15, 2021

Hallo @Corina van Dam-Roos, heeft u nog een Motorola ontvanger? 

Zo ja, dan kan deze kosteloos omgeruild worden; https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

Heeft u een andere ontvanger, geef deze dan eens een ‘frisse start’

Dit is te vinden onder: menu-instellingen-systeem-frisse start

Een frisse start zet alles terug naar beginwaarden, er worden daarna nog wel updates geïnstalleerd. Laat deze dan ook gewoon lopen tot de installatie klaar is. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Corina van Dam-Roos. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het menu niet goed functioneert. Ik zie dat @Anneke-Anna heeft geadviseerd om de tv ontvanger eens te resetten, heb je dit al gedaan? Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!

Corina van Dam-Roos
Nieuwkomer

Goedemiddag, ik heb de ontvanger gereset, maar hij doet het nog steeds niet.

Corina van Dam-Roos
Nieuwkomer

Daar ben ik weer. Ik heb alles gecontroleerd, maar het blijkt dat de Motorola ontvanger niet goed meer is. Ik heb een nieuwe aangevraagd. Bedankt voor de moeite. Groet, Corina van Dam 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat jammer dat een reset het probleem niet gelijk heeft verholpen. Wel goed om te lezen dat je inmiddels al een nieuwe hebt aangevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden! :blush: