Skip to main content

Sinds de laatste update is het menu van de tv traag en werkt het deels niet. Als ik in het menu op terugkijken druk, verandert het beeld in het groen, met af en toe een flits van de programma's. Niet te gebruiken dus. Kan dit opgelost worden? 

 

Sinds de laatste update is het menu van de tv traag en werkt het deels niet. Als ik in het menu op terugkijken druk, verandert het beeld in het groen, met af en toe een flits van de programma's. Niet te gebruiken dus. Kan dit opgelost worden? 


Hallo @Corina van Dam-Roos, heeft u nog een Motorola ontvanger? 

Zo ja, dan kan deze kosteloos omgeruild worden; https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

Heeft u een andere ontvanger, geef deze dan eens een ‘frisse start’

Dit is te vinden onder: menu-instellingen-systeem-frisse start

Een frisse start zet alles terug naar beginwaarden, er worden daarna nog wel updates geïnstalleerd. Laat deze dan ook gewoon lopen tot de installatie klaar is. 


Hoi @Corina van Dam-Roos. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het menu niet goed functioneert. Ik zie dat @Anneke-Anna heeft geadviseerd om de tv ontvanger eens te resetten, heb je dit al gedaan? Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!


Goedemiddag, ik heb de ontvanger gereset, maar hij doet het nog steeds niet.


Daar ben ik weer. Ik heb alles gecontroleerd, maar het blijkt dat de Motorola ontvanger niet goed meer is. Ik heb een nieuwe aangevraagd. Bedankt voor de moeite. Groet, Corina van Dam 


Wat jammer dat een reset het probleem niet gelijk heeft verholpen. Wel goed om te lezen dat je inmiddels al een nieuwe hebt aangevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden! :blush: