Skip to main content

Sinds de laatste update springen de opgeslagen programma's telkens een stukje vooruit. Zeer ongewenst omdat je telkens delen mist van het programma. Kan hier een oplossing voor komen aub.

Dito hier en anderen 

 


Bij mij is het ook BBC en oudere opnames van NPO, dus eigenlijk alles!


Is dit al op de radar bij tv+ en online kijken, @TV Apps Team ?


Is dit al op de radar bij tv+ en online kijken, @TV Apps Team ?

Niet direct.
Kunnen jullie voorbeelden geven van recente programma's (afgelopen dagen) die dit hebben gehad?
-Datum, exacte kanaal en starttijd in de gids van het programma zijn dan nodig. Of een direct linkje door het programma in de gids op te zoeken op tv.kpn.com en dan de URL te delen is nog minder foutgevoelig (voorbeeld: https://tv.kpn.com/details/909962175.1)
-Na hoeveel minuten in de opname (terugkijken is technisch identiek aan een opname; maar Begin Gemist dan weer iets totaal anders) was of waren de skips?
-Op welk apparaat ervaarde je de skip?
-En terugspoelen en dezelfde scene nog een keer afspelen levert een identieke skip op of net een andere of mogelijk geen skip?

Mogelijk is het gerelateerd aan de andere wat vage klachten bij live op apps (maar niet TV+) waar een oplossing voor aanstaande is, maar indien niet, dan is zoveel mogelijk detail toch gewenst, hoe vervelend de vraag ook mag overkomen. 

 


Op Sony TV bij elke opname. Bijvoorbeeld de Joys of the Beegees op BBC2 maar ook The Bee Gees at the BBC and beyond 9 juli 23.15 uur op BBC2. Maar ook opnames van begin mei 2023 van npo1 Dag en nacht.


Op Sony TV bij elke opname. Bijvoorbeeld de Joys of the Beegees op BBC2 maar ook The Bee Gees at the BBC and beyond 9 juli 23.15 uur op BBC2. Maar ook opnames van begin mei 2023 van npo1 Dag en nacht.

Dank. 8 juli was het denk ik? Deze twee:
tv.kpn.com/details/909793146.1/joy-of-the-bee-gees
tv.kpn.com/details/909793158.1/the-bee-gees-at-the-bbc-and-beyond
Weet je nog ergens waar in die opnames? Tijdens een nummer of alleen van ene nummer naar andere nummer?

Ik vond in tv.kpn.com/details/909793158.1/the-bee-gees-at-the-bbc-and-beyond wel een overgang van ene nummer naar andere nummer vrij opmerkelijk (alsof er in geknipt is inderdaad), maar dat lijkt me een studio cut op 25min in de uitzending (30 minuten in de opname). Maar wellicht bedoel je andere momenten wat veel duidelijker geen studio cut kan zijn? In het half uur ervoor geen andere opmerkelijke audio skips opgemerkt in ieder geval.


Nee het gebeurde meerdere malen tijdens de nummers. Ook bij dag en nacht hele minuten tegelijk overgeslagen. Ik keek ook naar Grantchester waarin het meerdere keren gebeurde en bij de opname van Dinsdagavond op History van Skinwalker ranch.


Ik heb de Dolby uitgezet en dat heeft geholpen. Maar het zou met Dolby zetting ook moeten werken zonder haperingen.


Dito hier en anderen 

 

Hier geven ze aan geen hupjes meer te hebben. Jij ook niet meer @MajaM?


Nee, maar sinds gisteren heb ik ook last van de grote storing! Kan geen opnames bekijken en heb moeite met zenders te ontvangen, alleen noo is te bekijken! Ook op de app lukt het niet!


Als je de ontvanger stroomloos maakt voor minimaal 30 seconden moet dat opgelost zijn. Zo niet wil ik je daarna een reset aanbevelen. Dan moet het zeker zijn opgelost. 


De zenders zijn terug en ik kon ook al weer opgeslagen programma's terugkijken.


Dat is helemaal top. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. 


En wat het overslaan van stukjes in opnames betreft:

TV Apps Team meldt:Klopt, voorbeelden zijn nu niet meer nodig, zojuist ontdekt hoe dit zich profileert dankzij het Rail Away voorbeeld van PeterG. Dank daarvoor! Patroon is gevonden, dit kunnen bevestigen in het RTL5 voorbeeld van @MiVoNL (ook dank daarvoor), nu achter de oorzaak komen en het oplossen. To be continued.

Die reactie staat hier.