Skip to main content

Sinds ik ben overgestapt naar kpn tv +  is de kpn itv app verdwenen, staat nog wel tussen de apps maar is niet te gebruiken. Heb spijt van de overstap.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Sinds ik ben overgestapt naar kpn tv +  is de kpn itv app verdwenen, staat nog wel tussen de apps maar is niet te gebruiken. Heb spijt van de overstap.

Wat bedoel je hiermee want de overstap naar TV+ staat volledig los van de KPN TV Apps.

Op wat voor een apparaat is die KPN TV app voor jou niet bruikbaar?


Via systeem Instellingen verwijderen en daarna opnieuw installeren:

Instellingen > Apps > Alle apps bekijken > KPN iTV > verwijderen. 

 


Beste WJB even reageren op jou reactie dat het èèn niets met het ander te maken heeft klopt. Maar de overstap naar kpn+ heeft voor mijn alleen maar min punten opgeleverd, ok ik heb nu 100 ipv 50 en gratis een jaar plus en espn pakket. Maar ik blijf erbij dat de nieuwe release kpn+ te snel is uitgerold voor abbonees, de kinderziekten zijn er nog lang niet uit, b.v. volume regeling soundbar is waardeloos, terug kijken te zacht en terug naar live uitzending loeihard maw hou de volume knop maar bij de hand, dit oplossen gaat veel te traag. Ik baal dus als een stekker van de overstap. En terug naar de oude situatie schijnt niet mogelijk te zijn?  Maw gewoon doormodderen, maar ik ga hier werk van maken, terug naar vorige situatie of het recht tot opzeggen. Dit is een wanprestatie wat mij betreft.

Mvg. Trinus.

 


Beste WJB even reageren op jou reactie dat het èèn niets met het ander te maken heeft klopt. Maar de overstap naar kpn+ heeft voor mijn alleen maar min punten opgeleverd, ok ik heb nu 100 ipv 50 en gratis een jaar plus en espn pakket. Maar ik blijf erbij dat de nieuwe release kpn+ te snel is uitgerold voor abbonees, de kinderziekten zijn er nog lang niet uit, b.v. volume regeling soundbar is waardeloos, terug kijken te zacht en terug naar live uitzending loeihard maw hou de volume knop maar bij de hand, dit oplossen gaat veel te traag. Ik baal dus als een stekker van de overstap. En terug naar de oude situatie schijnt niet mogelijk te zijn?  Maw gewoon doormodderen, maar ik ga hier werk van maken, terug naar vorige situatie of het recht tot opzeggen. Dit is een wanprestatie wat mij betreft.

Ik ben het volkomen met je eens dat de uitrol van TV+, op z'n zachts gezegd, geen schoonheidsprijs verdient en voor velen een behoorlijke achteruitgang betekent. Ik heb er altijd voor gepleit om spijtoptanten de mogelijkheid te bieden om terug te keren naar het oude contract en om een mixed model te introduceren waarbij je naast één TV+ Box ook een "oude" TV ontvanger kunt contracteren.


Goedenavond WJB, 

Heeft jou pleitbezorging nog enige reactie opgeleverd? Weet jij waar ik met mijn klacht terecht kan? E-mail adres of tel. Nummer, algemeen nr klantenservice heb ik  wel. Er schijnt een afdeling klantbehoud te bestaan is mij al eens eerder gemeld. graag het nr. hiervan

Het volume probleem met mijn Samsung soundbar blijft nl hardnekkig aanwezig, en staat ook niet in het lijstje soundbars bij instellingen. Schijnbaar moet ik een nieuwe kopen die in het lijstje voorkomen. Ik gebruik nu de kpn itv app dan heb ik het volume probleem niet maar loopt het gesprek niet gelijk. Beetje houtje touwtje gedoe zo. En wat te denken van de  imago deuk die kpn hier mee oploopt. Tip: wacht niet tot het programma radar etc hier vragen over gaar stellen. Laat kpn met een goede oplossing komen voor haar abbonees b.v. om terug te keren naar het oude contract en om een mixed model te introduceren waarbij je naast één TV+ Box ook een "oude" TV ontvanger kunt contracteren zoals jezelf zei.

Ps. Ben jij in de gelegenheid om mijn klacht voor te leggen bij de juiste afdeling ( persoon)?

Mvg.Trinus.


Heeft jou pleitbezorging nog enige reactie opgeleverd? 

Ja, namelijk dat KPN dat niet zal gaan doen. 😖

 

Weet jij waar ik met mijn klacht terecht kan? E-mail adres of tel. Nummer, algemeen nr klantenservice heb ik  wel. Er schijnt een afdeling klantbehoud te bestaan is mij al eens eerder gemeld. graag het nr. hiervan

Dat loopt allemaal via de Klantenservice.

 

Ps. Ben jij in de gelegenheid om mijn klacht voor te leggen bij de juiste afdeling ( persoon)?

Ik ben, net als jij, "gewoon" een klant van KPN en medelid van dit forum.

 


Goedemorgen,

Dan heb jij kennelijk geen kpn+ abbo? Of geen problemen kennelijk. Sebas is wel weg gekomen las ik in een topic van hem, en zit nu bij Ziggo.

bedankt voor het meedenken en een fijne dag gewenst.

Groet Trinus.